כמה עולה כספת אלקטרונית

כספת אלקטרונית

כמה עולה כספת אלקטרונית ומה משפיע על המחיר שלה?

בלא מעט מקומות כיום, נוכל למצוא את הכספות האלקטרוניות. כספת אלקטרונית היא אולי הכספת הנפוצה ביותר שיש, בגלל שהיא נחשבת פשוטה לתפעול, אך גם בטוחה מאד. היא איננה דורשת לשמור על מפתח מסוים שיכול ללכת לאיבוד או ליפול לידיים הלא נכונות.

במקום זה – היא כוללת שימוש בקוד שמוזן למערכת האלקטרונית של הכספת, ומאפשרת את הפתיחה והנעילה. כך הקוד נשמר רק אצל האנשים שהם מורשי גישה לכספת, וניתן לשמור עליה היטב. אולם, מהו המחיר של הכספות האלקטרוניות? מהו הטווח המקובל? ומדוע יש הבדלים בין המחירים של הדגמים השונים?

כספת אלקטרונית – התכונות שמשפיעות על המחיר

  • גודל ומשקל – קודם כל, צריך להבין שאם אתם בוחרים דגם שהוא גדול יותר וכבד יותר – הרי שהוא גם יעלה יותר. זה לא רק העניין של הנפח – הרי זה לא שהשימוש בעוד חומרים הוא עד כדי כך יקר. אבל זה גם הנושא של המשקל והעובי של הכספת שאתם בוחרים. אם אתם בוחרים בדגם שהיא גדול יותר, כבד יותר, ועשוי מפלדה עבה יותר – הרי שכעת הוא נחשב לכספת מוגנת יותר שהושקעו בה יותר משאבים למניעה של פריצה וגניבה – ולכן היא גם תעלה לכם יותר.
  • כמות בריחים – כשאתם בוחרים כספת אלקטרונית, כדאי גם לשים לב בכמה בריחים היא מצוידת, וכמה בריחים יש בכל צד שלה. יותר בריחים משמעותם כספת שיותר קשה לפרוץ ויותר קשה לנסר את הבריחים שלה – וכמובן שזה גם ישפיע על המחיר הסופי של הכספת.
  • עמידות – היבט נוסף שדורש את ההתייחסות שלכם בבחירה היא העמידות של הכספת עצמה בפני מצבי קיצון. יש כיום למשל כספות אלקטרוניות שהן גם חסינות מפני מים וגם חסינות מפני אש – וכך במקרה של שריפות או הצפות, תכולת הכספת נותרת שמורה ומוגנת. מובן שבמקרים הללו – הכספת גם תעלה יותר.

כספת אלקטרונית

מהו הטווח המקובל עבור הכספת?

כאמור, יש המון פרמטרים אשר יכולים להשפיע על המחיר הסופי של הכספת. לכן גם טווח המחירים הוא רחב למדי. הכספות האלקטרוניות הביתיות והפשוטות ביותר יעלו עד כ300 ש"ח, אלו הבינוניות למשרדים יעלו בין 300 ל700 ש"ח, ויש גם את הכספות הגדולות והיקרות שיכולת להגיע למחיר של כ-3000 ש"ח

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן