כמה עולה כספת ביתית?

כספת ביתית

כספת ביתית היא אחד האמצעים הטובים ביותר לצורך שיפור תחושת הביטחון האישי, הגנה על חפצים יקרי ערך ומניעת גניבות או פריצות. כספת מן הסוג הזה מותאמת לצרכי לקוחות במגזר הפרטי והיא עמידה לאורך שנים. הכספת אינה תופסת מקום בבית או בחדרי השינה ולכן נותנת מענה גם על צרכים דקורטיביים. בנוסף, בעת חיפוש אחר כספת ביתית מחיר יכול להיות מושפע משורה ארוכה של פרמטרים.כספת ביתית

גורמים המשפיעים על המחיר

להלן הפרמטרים העיקריים הקובעים את מחיר הכספת:

א. סוג – ההבדלים העיקריים הם בין כספת בטחון, כספת חסינת אש וכספת חסינת אש ומים. ברוב הבתים יכולה כספת בטחון רגילה לתת מענה על הצרכים.

ב. יצרן – כיום מיובאות לישראל כספות ברמה גבוהה המיוצרות על ידי החברות המובילות בעולם. ככל שהיצרן מוכר ומפורסם יותר, כך מחיר הכספת צפוי לעלות.

ג. צורת נעילה – בכספת ביתית מחיר מושפע גם מצורת הנעילה. האפשרויות העיקריות הן נעילה דיגיטלית לעומת נעילה מכאנית, כאשר בחלק מהכספות יש שילוב בין שתי השיטות הללו. צורת הנעילה קובעת את רמת הביטחון של הכספת ויש לה משמעות גם מבחינת תפעול. צורת נעילה דיגיטלית נחשבת נוחה יותר, לעומת הנעילה המכאנית הנתפסת בתור אמינה.

טווח מחירים

בעת רכישה של כספת ביתית מחיר לגיטימי נע בין 300 ש"ח עבור כספת בטחון של יצרן ממוצע ונעילה מכאנית, לבין 600 ש"ח ומעלה עבור כספות דיגיטליות שיכולות לשמש גם לצרכים משרדיים או עסקיים. מלבד מחירים רצוי להביא בחשבון את זמן האספקה, את המשלוח ואת האחריות.

לסיכום, לקוחות במגזר הפרטי המעוניינים ליהנות מכספת לאורך זמן יכולים להשקיע כמה מאות שקלים ולקבל את הפתרון המתאים עבורם. עליהם להחליט על צרכים ומטרות ולהשוות בין כספות לפי הפרמטרים הקבועים המשפיעים על המחיר.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן