כמה עולה כספת לעסק

כספות לעסק

מי שרוצה לקנות כספת לעסק חייב להבין מה הוא באמת צריך. כספות בטוחות לעסק יכולות לשפר מאוד את שגרת העבודה ולספק לכם ביטחון מלא בהכנסת מזומנים או מסמכים חשובים, וזה הזמן להבין כמה פרטים לגביהן.

העלויות השונות של הכספות השונות

אם אתם רוצים לקנות כספות לעסק אתם חייבים להבין מה טווח המחירים, אך לפני שתבינו מה טווח המחירים אתם צריכים להבין אלו סוגי כספות בכלל קיימות. לדבר על מחיר ממוצע לכספת זה ממש כמו לדבר על מחיר ממוצע לחופשה בחו"ל או מחיר ממוצע לקניית רכב חדש. יש טווח מחירים גדול מאוד כיוון שיש סוגים רבים של כספות, ולכן אתם צריכים להיות יותר מדויקים בחיפושים שלכם. יש כספות מכניות, יש כספות דיגיטליות, יש כספות חסינות אש, יש כספות חסינות מים, יש כספות גדולות ויש קטנות, יש קלות ויש כבדות וכן הלאה. טווח המחירים נע בין 1000 ועד 10000 שקלים בממוצע.

אם כבר קונים אז קונים בצורה נבונה

טווח המחירים אולי נראה לכם גדול אך האמת היא שיש כספות זולות יותר מאלף שקלים ויש גם כאלו שיהיו יקרות יותר מעשרת אלפים שקלים כך שבסופו של דבר אתם חייבים לבחור בצורה נבונה. רק אחרי שתבינו מה הכספת הכי טובה שאתם יכולים לבחור, זאת שתענה לדרישות של הביטוח על העסק וזו שתוכל להיות מותקנת ומוסתרת בעסק בצורה טובה, רק אז תוכלו להבין מה טווח המחירים הרלוונטי עבורכם. חשוב לבחור כספת בצורה נבונה אחרי שיקול דעת מעמיק כי רק כך תוכלו להבין האם המחיר שאתם משלמים באמת יענה לכל הצרכים שלכם.

כמה עולה להתקין כספות לעסקים?

התקנת כספות לעסקים אולי נשמעת לכם כמו משימה די פשוטה אך עוד תתפלאו להבין בעצמכם עד כמה היא יכולה להיות מסובכת. יש כל כך הרבה פרמטרים שצריך להתחשב בהם כאשר מתקינים כספת בעסק, כאשר הדבר הראשון שצריך לזכור הוא שלפעמים היא צריכה להיות מוסתרת. אם הכספת תהיה מוסתרת אז יש צורך לפנות לה מקום ייעודי, דבר שיכול לעלות לכם במחיר גבוה יותר. ההתקנה בדרך כלל תעלה בין 300 ועד 1000 שקלים וזה תלוי בגודל של הכספת ובסוג שלה, יחד עם המיקום שלה בעסק או הדרישות המיוחדות של בעל העסק.

האם כדאי לקנות כספת יד שנייה?

כספות בטוחות יכולות להיות מעולות גם אם יירכשו מיד שנייה ולא מיד ראשונה. הבעיה היא שבדרך כלל בסקר השוק שמבצעים לפני שקונים את הכספת יד שנייה מזלזלים בתקלות שיכולות להיות בה ואז לעתים קונים חתול בשק. חשוב מאוד לבדוק שכספת יד שנייה אינה הרוסה בשום צורה, שהיא אינה נפרצה על ידי איש ושלאף אחד אין את המפתח שלה חוץ מכם. רק אחרי בירור של כל אלו תוכלו לבדוק האם היא מתאימה לכם ולסגור את פרטי הקנייה.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן