כמה עולה כרטיס טיסה להודו?

ישראלים רבים גילו בשנים האחרונות את הקסם המיוחד שיש בהודו. חשוב לציין שהארץ, שעד לא מזמן זוהתה בעיקר עם טיולי תרמילאים לאחר הצבא, הפכה להיות ארץ אשר מושכת ישראלים מכל סוג – יש טיולי משפחות להודו, טיולי פנסיונרים להודו, טיולי נשים להודו, ועוד ועוד טיולים שונים שחושפים אותנו לתת היבשת המרתקת והמדהימה הזו. אולם, כדי להתחיל בתכנון של הטיול שלכם, אתם צריכים קודם כל, להזמין כרטיסי טיסה להודו.

למרות שהודו עצמה נחשבת למדינה שזול מאד לטייל בה, הרי שמאחר שהיא רחוקה למדי מישראל, הרי שהעלויות של הטיסה הן גבוהות ביחס לטיול עצמו. חשוב מאד להבין מהם הקריטריונים שמשפיעים על מחירי הכרטיסים, וכמובן – איך אפשר להוריד עלויות.

 

כל הקריטריונים וכל ההנחות האפשריות

  • טיסה סדירה או טיסת שכר – קודם כל, כשאתם מחפשים כרטיסי טיסה להודו, חשוב מאד לשים לב שיש הבדל בין כרטיסי טיסה רגילים, במועדים קבועים, לבין כרטיסים שמוצעים בטיסות שכר. טיסת שכר היא טיסה אשר תצא ליעדה אך ורק כאשר כל המושבים במטוס, או לפחות רובם המכריע יהיו מלאים. ההיגיון הוא שכאשר יש ממילא ביקוש גבוה מאד לטיסות, קל למלא את הטיסה. הרעיון של טיסות שכר יכול להתאים למי שממילא מתכנן טיול ארוך יחסית, ואף עצמאי להודו. כלומר – אם אתם יכולים להרשות לעצמכם שהטיסה אולי תצא באיחור של יום או יומיים, אתם תוכלו להזמין כרטיסי טיסה להודו בטיסות שכר, במחירים מופחתים.חופשה בהודו

 

  • טיסה ישירה או עם חניית ביניים – עוד שאלה שאתם צריכים לשאול את עצמכם, היא עד כמה אתם רוצים להגיע להודו במהירות. בעקרון, גם אם תבחרו בטיסה ישירה להודו, צפויה לכם טיסה באורך ממוצע של 8 שעות, וזה לא מעט. לכן, ישראלים שמחפשים גם להוריד את העלויות של טיסה להודו, וממילא מבינים שטיסה ישירה פחות תהיה נוחה להם, יכולים לבחור באופציה של טיסה עם חניית ביניים. כלומר – מחלקים את הטיסה לשתיים. דווקא שתי טיסות יהיו זולות יותר מטיסה אחת ישירה, משוטם המחשבה שזה פחות נוח. הדבר היפה הוא שמאחר שהטיסה הישירה ארוכה מאד – זו דווקא אופציה נוחה מאד, ואף זולה יותר!

 

  • חברת התעופה – זה מרכיב שההשפעה של על מחירי כרטיסי טיסה להודו היא ענקית. בעקרון אפשר לומר שחברות תעופה אירופאיות וכן חברת אל על וחברות התעופה של טורקיה, נחשבות לחברות איכותיות יותר, ולכן גם מחירי הכרטיסים שלהן יהיו גבוהים יותר, של סיבות של יוקר מחיה וכיו"ב. לעומת זאת, אם תבחרו בחברות תעופה אסיאתיות – בין השאר חברות תעופה אוזבקיות וירדניות, המחירים יהיו נמוכים פי כמה.

 

ומה טווח המחירים שמוצע כיום?

בעקרון, המחירים הממוצעים עבור טיסה להודו נעים כיום על הטווח שבין 700 ל900 דולר לכרטיס הלוך ושוב לאדם אחד. כמובן שאפשר למצוא גם כרטיסים שמוצעים במחירים נמוכים יותר, ולעתים מעט יותר גבוהים – תלוי כמובן בכל הקריטריונים.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן