כמה עולה כרטיס ליום כיף לילדים?

יום כיף לילדים

יום כיף עם הילדים מציע זמן איכות משותף וחוויות בלתי נשכחות עבור כל המשפחה. כדאי לתאם ימי כיף בתקופת החגים או בחופש הגדול, אך ניתן לעשות זאת גם במהלך השגרה ולרענן אתיום כיף לילדים הבילויים הרגילים. יש מגוון אטרקציות לילדים המפוזרות בכל רחבי הארץ ואליהן ניתן להגיע עם או בלי תיאום מראש:

א. פארקי שעשועים – פארק מיני ישראל, סופרלנד בתל אביב ופארקים נוספים מציעים שעות של הנאה עבור ילדים בכל הגילאים. היתרון של פארקי שעשועים הוא שאפשר להגיע אליהם בקיץ או בחורף היות והם ערוכים לכל מזג אוויר. כרטיס כניסה לילד יעלה 30-70 ש"ח בעוד כרטיס למבוגר יעלה 50-150 ש"ח.

ב. פארקי מים – אלו פארקים המיועדים לימי כיף בקיץ. המחירים נעים בטווח של 40-200 ש"ח וניתן להגיע אליהם גם בקבוצות.

ג. הופעות והצגות – הופעה או הצגה להיות שיאו של יום כיף עם המשפחה. מחיר ההופעה תלוי בסוג האמן ובתקופה ולכן טווח המחירים גמיש ונע בין 70-300 ש"ח.

מעבר לכך, השאלה כמה עולה כרטיס ליום כיף לילדים תלויה במספר פרמטרים קבועים.

גורמים המשפיעים על המחיר

אלו הגורמים העיקריים הקובעים כמה עולה כרטיס ליום כיף לילדים:

–          הביקוש עבור הפארק או האטרקציה

–          התקופה בשנה

–          מספר המבקרים

–          גיל המבקרים (ילד, הורה, סטודנט או מבוגר

טווח מחירים

השאלה כמה עולה כרטיס ליום כיף עם הילדים לא מגלמת את כל ההוצאות. יש להביא בחשבון עלויות שתייה ואוכל הנעות בטווח של 20-100 ש"ח ליום, הוצאות דלק שעומדות על בערך 100 ש"ח ליום והוצאות על מזכרות שיכולות להגיע לסכום של 200-300 ש"ח ביום כיף בודד. יחד עם זאת, ההוצאה על ימי כיף משתלמת בטווח הקצר והארוך וזאת בשל החוויה המשותפת.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן