כמה עולה כרטיס למשחק של ריאל מדריד?

כרטיס למשחק של ריאל מדריד

כרטיס למשחק של ריאל מדרידריאל מדריד היא היום, ובעצם כבר לא מעט שנים, אחת מקבוצות הכדורגל הטובות ביותר בעולם – ולא בכדי. הנהלת הקבוצה דואגת "לאבזר" אותה בשלל כוכבי כדורגל שמצוינות היא הגדרה שלא מגרדת להם את הקרסוליים, במאמנים מובחרים ובטקטיקות משחק שלא רואים כל יום, אם בכלל. בשנת 2000 זכתה הקבוצה בתואר "מועדון הכדורגל הטוב ביותר במאה ה-20", זכתה 10 פעמים בליגת האלופות ומעולם לא ירדה מהליגה הראשונה בספרד.

כל אלה, בשילוב השמות הגדולים ביותר בכדורגל העולמי המפארים את הקבוצה, ובהם כריסטיאנו רונאלדו, לוקה מודריץ', גארת' בייל, חאמס רודריגז, סרחיו ראמוס, קארים בנזמה ועוד, הופכים את הקבוצה לאחת האהודות והאהובות ביותר בעולם. למעשה, על פי סקרים שנעשו, יש לקבוצה מעל 287 מיליון אוהדים, ורבים מהם משתייכים למועדון האוהדים שנקרא אולטראס סור.

אוהדים את הקבוצה? אתם חייבים לראות משחק חי

מי שאוהד את הקבוצה, אבל אוהד אותה באמת וחייב לדעת כל הזמן מה קורה איתה, מה מצב השחקנים ומתי יש לה משחק, חייב להיות לפחות פעם אחת במשחק של הקבוצה, רצוי כזה המתקיים באצטדיון שלה – ה"סנטיאגו ברנבאו". שמו של האצטדיון, אגב, שונה לשם הנוכחי בשנת 1955. עד אז הוא נקרא "אסטאדיו צ'מרטין", אולם לאחר לאחר פטירתו של סנטיאגו ברנבאו, שהיה הנשיא הראשון של המועדון, רצו להנציח את שמו ולא הייתה דרך מתאימה יותר מזו.

אז… כמה זה עולה?

מחיר כרטיס למשחק של ריאל מדריד משתנה על פי מספר פרמטרים, שהעיקריים שבהם הם:

הקבוצה היריבה – משחק של ריאל מול אחת מיריבותיה הגדולות (מי אמר ברצלונה ולא קיבל?) יעלה, מן הסתם, יותר ממשחק מול קבוצה חלשה יותר. משחק מול ברצלונה הוא בעצם ה"סופר קלאסיקו" המפורסם, שיש אנשים שמוכנים להוציא הרבה מאוד כסף בשביל לראות אותו ב"לייב".

סוג המשחק – אם מדובר במשחק חשוב ביותר כמו משחק במסגרת ליגת האלופות, או כמו ה"סופר קלאסיקו" שהוזכר מעלה, הרי שמחירו של כרטיס יאמיר פלאים. לעומת זאת, אם מדובר במשחק במסגרת הליגה ה"רגילה", מחירו של כרטיס יהיה הרבה יותר הגיוני. מחיר משחק במסגרת גביע המלך הספרדי יהיה תלוי בזהות היריבה.

טווח המחירים

בהתחשב בכל השיקולים שצוינו לעיל, אפשר לסכם ולומר, כי טווח המחירים לכרטיס למשחק של ריאל מדריד נע בין 250 – 1500 ₪. לא זול, אבל בהחלט שווה למי שחי ונושם את הקבוצה.

באצטדיון הענק יש 5 "טבעות" של יציעים, כאשר ככל שהיציע קרוב יותר למגרש – כך עולה מחיר הכרטיס. בהנחה ואתם רוצים לצפות במשחק ליגה מול קבוצת אמצע טבלה (חטאפה למשל), המחירים יהיו כדילקמן:

טבעת 5 (הכי עליונה) – 50 יורו, טבעת 4 – 70 יורו, טבעת 3 – 120 יורו, טבעות 1+2 (הכי קרובות למגרש) – 150 יורו.

כמובן שמדובר במחיר מוערך ע"פ משחקים קודמים, לכן חובה לבדוק מחירים רשמיים לכל משחק ומשחק. במשחקי קלאסיקו המחיר כבר קופץ במאות אחוזים.

איך קונים כרטיסים?

הדרך הטובה ביותר להבטיח את מקומכם במשחק של ריאל מדריד, הוא לבצע הזמנה מוקדמת דרך אחד מאתרי האינטרנט שמציעים רכישה בטוחה ומאובטחת. באמצעות רכישה כזאת אתם מבטיחים לעצמכם קבלת אישור במייל על כך שרכשתם, דבר שיסייע לכם בקבלת הכרטיסים בקופת האצטדיון, כך שתוכלו להיות רגועים עד שיגיע התאריך המיוחל. אפשר לבחור באתר הרשמי של הקבוצה (בשפה האנגלית) או להזמין חבילת ספורט דרך אתרי התיירות בארץ.

שלבו הנאה עם הנאה

ההמלצה שלנו: אל תסעו למדריד רק בשביל לראות משחק. מומלץ להזמין אחד ממבחר דילים למדריד שקיימים בשוק ובזמן זה תוכלו גם ליהנות מהעיר כולה ואם אפשר – מערים נוספות בספרד. ספרד היא ארץ מופלאה לטיולים (אם אתם חובבי יין טוב אז במיוחד..), ואין כמו לשלב טיול עם משחק של הקבוצה האהובה עליכם, כדי לחזור לארץ עם חיוך שלא יורד מהפנים.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן