כמה עולה כרטיס לסרט?

כמה עולה כרטיס לסרט בישראלבתי הקולנוע עברו שינויים רבים מאד בעשורים האחרונים. פעם, היה נהוג ללכת להצגה יומית ואפילו להישאר לראות שני סרטים, שכן לא היו טלוויזיות בכל בית, ולכן הקולנוע היה הבידור המרכזי, והמחיר לכרטיס היה נמוך. עם חדירתן של הטלוויזיות, נכנסו בתי הקולנוע לשקיעה מסוימת, אך היום הם דווקא חווים רנסאנס מרשים – מחירי הכרטיסים אמנם גבוהים יותר, אך בתמורה אתם מקבלים מערכות סאונד משופרות, מערכות ישיבה נהדרות, מתחמי אוכל צמודים ובקיצור, זה בילוי של ממש. עם זאת, חשוב מאד לדעת כמה עולה כרטיס לסרט, שכן לעתים יש הפרשים של עשרות שקלים במחיר!

מה משפיע על מחיר הכרטיס?

יומית או סופ"ש

מכיוון שרוב האנשים הולכים לראות סרט בעיקר בימי שישי ושבת, ובפרט בערב שיש, מחירי הכרטיסים הם גבוהים יותר, מאשר הצגה יומית. ראוי לסייג ולומר שבחופש הגדול – מחיר הכרטיס לסרטי ילדים, שווה לעתים למחיר של כרטיס בסופ"ש. הפרש המחירים הוא לרוב בין 5 ל 15 ש"ח.

רגיל או תלת מימד?

טרנד הסרטים התלת מימדיים סוחף את העולם כולו, וכמובן שי לא מעט סרטים נהדרים שאפשר לראות עם משקפי תלת המימד. כמובן שסרטי תלת המימד הם גם יקרים יותר. לרוב, הפרש המחירים בין סרט רגיל לסרט תלת מימד יהיה בין 8 ל 20 ש"ח.

הנחות מיוחדות

חיילים, סטודנטים וגמלאים יכולים לקבל כרטיס לקולנוע בהנחות משמעותיות. הדבר מותנה כמובן בהצגת תעודה, ויש לקחת בחשבון שלעתים השימוש בהנחה זו, חוסם את האפשרות להזמין מראש כרטיס. מדובר לרוב על הנחה שבין 10 ל 20 ש"ח מתוך מחיר הכרטיס.

מתחמי VIP

חלק מבתי הקולנוע הגדולים בארץ, מציעים לכם חוויה יוצאת דופן, עם מתחמי VIP פרטיים שבהם אתם צופים לבדכם או עם עוד מעט אנשים בסרט, נהנים מארוחה מלאה, יושבים על ספות ענקיות ובקיצור – זו כבר חוויה משודרגת, וכמובן שכאן השאלה כמה עולה כרטיס לסרט מקבלת משמעות שונה. טווח המחירים לכרטיסי ה VIP נע בין 100 ל 200 ש"ח לכרטיס.

הזמנה מראש

אם אתם יודעים שמדובר על סרט מבוקש, אולי תרצו להזמין מראש כרטיסים. ניתן להזמין הן דרך מוקדי הזמנות טלפוניים והן דרך האינטרנט, בתוספת תשלום. העמלה הנגבית, היא בין 5 ל 15 ש"ח.

כמה זה עולה סה"כ?

חשוב לזכור שכאשר אתם שואלים את עצמכם כמה עולה כרטיס לסרט, יש לקחת בחשבון גם נתונים כמו האוכל שתקנו, ואולי אפילו מזכרות שונות הקשורות לסרט. נוסף על כך, המחירים שמוצגים כאן אינם מחויבים, זוהי סקירה כללית בלבד, ויש לפנות לרשתות הקולנוע, כדי לקבל את המחירים המדויקים.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן