כמה עולה לאחסן תכולת דירה?

אחסון

אחסוןאחסון תכולת דירה הפך בשנים האחרונות לפעולה מאד נפוצה בקרב אנשים רבים בארץ. אחסון תכולת דירה מאפשר לאנשים רבים לאחסן את החפצים שלהם מסיבות שונות לתקופות ארוכות, ולדעת שהם מחכים להם לרגע שיצטרכו אותם. הסיבות לאחסון תכולת דירה הן רבות, וניתן להיעזר בשירות זה במקרים הבאים:

  • אם קיבלתם תכולת דירה בירושה, ויש בה רהיטים וחפצים ששווים שמירה.
  • אם אתם עוברים לדירה חדשה ומרוהטת, ואתם זקוקים למקום לאחסן את הריהוט הקודם שלכם.
  • אם אתם יוצאים לחו"ל לתקופה מסויימת לשליחות או עבודה, ואתם זקוקים לאחסן את התכולה למספר חודשים או שנים.
  • אם אתם מרהטים את הבית מחדש, ומעוניינים לאחסן את הריהוט הישן עבור הילדים.

במקרים אלה ובנוספים עולה השאלה כמה עולה אחסון תכולת דירה, אך לפני כן עליכם להבין באיזה תנאים יש לאחסן את התכולה כדי לקבל תמונה רחבה של מרכיבי המחיר עבור האחסון.

תנאי האחסון הרצויים

על מנת להבין את מחיר האחסון, עליכם לבחור בחברת אחסנה שיכולה להציע לכם את השירות הבא: מחסנים פרטיים ונעולים לכל לקוח, שמירה ואבטחה במקום 24 שעות ביממה, ביטוח, תחזוקה שוטפת הכוללת הדברת מזיקים, ניקיון ואחזקת המחסנים מפני לחות, רטיבות, חום כבד וגשמים, אפשרות להערכת חוזה השכירות בתקופה נוספת מעבר לתקופה הראשונה באותו המחיר, הובלת התכולה על ידי החברה (לא חובה) וכיוצא באלה.

הגורמים המשפיעים על מחיר אחסון תכולת דירה

גודל המחסן

מתחמי אחסנה מתוכננים לנפחים שונים של תכולה, והם מחזיקים ברשותם מחסנים בגדלים שונים. גודל המחסן משפיע על המחיר לפי מ"ר של מחסן. במקרים שבהם האחסון הוא בקומת אחסון משותפת, יהיה המחיר תלוי בנפח התכולה הספציפי שלכם.

זמן האחסנה

זמן האחסנה קובע את מחיר האחסון, כאשר ככל שהזמן ארוך יותר התשלום ליחידת זמן נתונה יהיה קטן יותר.

הובלה

במידה ותשתמשו בשירותי חברת האחסנה להובלת התכולה ישפיע מרכיב זה גם הוא על המחיר הסופי, אך הוא לא ישוקלל שוב במידה ותאריכו את תקופת ההשכרה בזמן נוסף.

ביטוח מיוחד

כל אתר מחסנים מעניק ללקוחות שלו ביטוח בסיסי לכיסוי התכולה במקרה של שריפה, פריצה, שיטפון וכדומה. התכולה מבוטחת על פי רשימת החפצים הנמסרת להנהלת המחסן. במידה ויש לכם חפצים יקרים במיוחד כמו יצירות אמנות או דברים יקרי ערך אחרים, תדרשו להוסיף למחיר האחסנה את התוספת שמעבר לביטוח הסטנדרטי.

מיקום המחסן

גם למיקום המחסנים יש השפעה על מחיר האחסנה, וככל שהמחסן יהיה קרוב יותר למרכז העיר, כך מחיר האחסנה יהיה גבוה יותר (ברוב המקרים).

טווחי מחירים

בהתאם לצרכים שלכם תוכלו למצוא מחסנים בטווחי מחירים של כמה מאות קלים בודדים לחודש, ועד לאלפי שקלים במידה ואתם זקוקים למחסן מאד גדול או לתקופת זמן ארוכה במיוחד.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן