כמה עולה לארגן בת מצווה

המחיר של ארגון אירוע כמו בת מצווה, מהווה שיקול חשוב עבור הורים. בעת ארגון אירוע כזה יש לקחת בחשבון את ההוצאות של כל הסעיפים שירכיבו את האירוע.

ההוצאות כוללות את העלות המקום, האוכל, האטרקציות (יש כל מיני סוגים וצריך לבחור). בסופו של דבר עם התנהלות נכונה, תוכלו להפיק אירוע בת מצווה מרשים ובלתי נשכח, אבל כדאי לדעת מהן האופציות להפקת אירוע כזה. לפניכם מדריך קצר לתכנון אירוע בת מצוה.

בת מצווה בבית

כאשר עושים אירוע בת מצווה בבית, למעשה חוסכים סכום משמעותי שהיה נדרש על מנת להשכיר מקום מיוחד. במקום זה (כאשר הסכומים עבור ההשכרה עשויים לנוע בין 3000 ועד 8000 ₪ בהתאם לכל מקום), ניתן להשקיע את הכסף הזה באטרקציות נוספות ומעשירות שיהפכו את הבת מצווה לחגיגה מושקעת. אפשר  לשכור  עמדות משחק (כ-1,000 ₪), קייטרינג מעולה כ-150-400 ₪ לכל מנה ועוד.

בת מצווה באולם

עבור נערות רבות בת מצווה מיוחדת משמעותה אולם אירועים, "כמו של גדולים". במידה מסוימת, אירוע כזה מהווה מעין חזרה גנרלית לחתונה של בעלת השמחה…

אבל קיום בת מצווה באולם הוא עסק יקר מאוד, ומומלץ לבחור באופציה הזו, רק כאשר יש משפחה גדולה והרבה אורחים, שהמתנות שלהם (בכסף) עשויות לממן את ההוצאה. מחירי בת מצווה באולם נעים בין 15,000 ₪ לאירוע בסיסי ועד ל-150,000 לאירוע מפואר רב משתפים.

בת מצווה בגן אירועים

בת מצווה בגן אירועים, היא למעשה גרסה נוספת של אולם אירועים, ויש שיגידו הכי מושלמת עבור בת מצווה מיוחדת. העלויות יכולות להיות גבוהות יותר מאשר אולם רגיל ובדרך כלל עושים אירועים בגני אירועים בחוץ,  בעיקר בחודשי הקיץ, באביב או בסתיו בקיצור לפני שמטפטף.

הביקוש לחודשים הללו הוא גבוה ולכן המחיר יהיה יותר יקר.

בת מצווה במסעדה

בת מצווה במסעדה יכולה להיות אירוע מאוד חגיגי ומיוחד, אפילו יותר מאולם אירועים. אפשר לבחור במסעדה יוקרתית עם תפריט מעניין, ולהזמין מספר מצומצם של בני משפחה וחברים וכלת השמחה תהיה מאושרת ושמחה באותה מידה כמו קיום בת מצווה באולם.

אירוע בת מצווה במסעדה, יותר זול מאשר באולם, וגם המנות עולות פחות ממה שתשלמו לאולם. כ-300 ₪ בממוצע לכל אורח. סכום זה נדמה גבוה יחסית למחירים שבתפריט, אבל כאשר עושים בת מצווה במסעדה, היא נסגרת למבקרים נוספים ומכאן החישוב.

בת מצווה במקום שמהווה אטרקציה לכשעצמו

אחד מהמקומות המיוחדים ביותר עבור בת מצווה, יכול להיות הבחירה במקום מיוחד בפני עצמו כמו למשל:  באולינג, אולם טרמפולינות, בריכה וכו'. בת מצווה כזו, מאפשרת ליהנות מבת מצווה מיוחדת. פעמים רבות מדובר גם בהשכרה במחיר הרבה יותר זול מאשר אולם אירועים או אפילו מסעדה. יחד עם זאת אפשרות הרבה יותר אטרקטיבית ממסיבה בבית. כך שפשוט משקיעים את ההפרש בקייטרינג איכותי או פינוקים אחרים, וילדת הבת מצווה תהיה מאושרת במיוחד.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן