כמה עולה לארגן חתונה

כמה עולה לארגן חתונה

כמה עולה לארגן חתונהבואו נתחיל מהסוף: עלויות ארגון חתונה מתחלקות לשני סוגים: עלויות קבועות שאינן תלויות במספר האורחים ועלויות משתנות שתלויות במספר האורחים.

על מנת לקבל קנה מידה של עלות ארגון חתונה ממוצעת כיום בארץ הנה המספרים לפניכם:

  • עלויות קבועות – הכוללות שמלת כלה, איפור ושיער, חליפת חתן ומספרה לחתן, צילום החתונה, מוסיקה וכדומה – כ 45,000 ₪
  • עלויות משתנות – הכוללות אירוח של 250 מוזמנים באולם או גן אירועים כ 65,000 ₪.
  • עלויות נוספות – ברוב החתונות מוסיפים גם לימוזינה, מזכרות לאורחים, סידורי פרחים, קישוט מיוחד או עיצוב האולם וכדומה בעלות ממוצעת של עוד 20,000 ₪

סה"כ עלות חתונה ממוצעת בישראל היא 130,000 אלף ₪.

למה חתונות עולות יותר

כמובן שי חתונות שעולות הרבה יותר וזה פונקציה של מספר האורחים שתזמינו. אם תזמינו 400 אורחים יקפוץ המחיר של העלויות המשתנות ב 80%, כלומר יעמוד על 117,000 ₪ ויותר. בנוסף יש אנשים ומשפחות שמעוניינים להזמין זמר או זמרת מפורסמים שעלותם גבוהה בהרבה משכירת די.ג'יי או להקת חתונות ממוצעת, וגם הזמנת אוכל מקייטרינג של שף תייקר את החתונה וכדומה. כך גם לגבי מזכרות לאורחים שיכולות להשתנות בעלויות לפי הבחירה שלכם.

על מנת לחסוך בעלויות החתונה ניתן לעשות זאת בכמה דרכים: עריכת חתונה צנועה במקום קטן ועד 150 אורחים, עריכת חתונה בחצר הבית והשכרת קייטרינג חיצוני בלבד, וויתור על השמנת של החתונה – לימוזינה, זמר מפורסם, שף, משקאות חריפים ללא הגבלה וכדומה. בנושא המזכרות לאורחים, אפשר לחשוב על פתרונות יעילים כגון ברכונים זולים לחתונה.

עלות ארגון חתונה היא פונקציה של מה שאתם רוצים. עכשיו שיש לכם מושג לגבי העלויות הממוצעות תוכלו לערוך תקציב הגיוני על פי היכולות הכלכליות שלכם, וזכרו: לא משנה כמה תוציאו על ערב החתונה, בסוף כולם יהיו מרוצים ואתם תהיו נשואים.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן