כמה עולה לבצע איטום גג

איטום הגג שלנו הוא אחת המשימות החשובות ביותר עבור שגרת החיים בבית שלנו

כאשר אנחנו מדברים על המרכיבים החשובים והמהותיים של שגרת החיים בבית שלנו, אנחנו מדברים על המרכיבים שבלעדיהם יהיה קשה מאוד לקיים שגרת חיים תקינה בבית שלנו. ניתן לציין בהקשר זה מרכיבים כמו מערכת החשמל שלנו, הצנרת בבית שלנו, ואולי מעל כולם ניצב גג הבית שלנו. גג הבית שלנו ובעיקר איטום גג הבית שלנו הם מרכיבים מהותיים כל כך בחיי הבית שלנו, עד שרבים מאתנו מקבלים אותם כמובנים מאליהם ולא מייחסים להם את החשיבות הראויה להם. כאשר הגג שלנו לא אטום בצורה איכותית, אנחנו חשופים לפגעים של מזג האוויר, לפגעי רטיבות והנזקים הקשורים אליה, ובאופן כללי לא ניתן לקיים כל שגרת חיים תקינה, ואף יש בכך סיכונים של הפסקות חשמל ואפילו של שריפות במגע של מים עם מערכת החשמל, ושל הצטברות עובש מזיק ורעיל. בהתחשב בכך, ברור מדוע יש לאטום את גג הבית שלנו בצורה מקצועית, וחשוב לדעת כמה עולה שירות שכזה מקבלן איטום איכותי.

כמה עולה לבצע איטום גג, ומה משפיע על המחירים השונים בתחום עיסוק חשוב זה?

·        כמה עולה איטום גג? לאיטום גגות יש טווח מחירים יחסית רחב ודינמי, בהתאם לסוג האיטום שנחוץ לנו. האיטום האיכותי והמודרני ביותר בשוק כיום הוא איטום באמצעות יריעות ביטומניות, ויריעות איכותיות בעובי של 5 מ"מ תעלנה לנו מחיר שנע בין 80 ל-100 ₪ למ"ר של יריעות. יריעות בעובי 4 מ"מ תעלנה לנו 70-90 ₪ למ"ר יריעות. סוג איטום בסיסי יותר הוא איטום גג באמצעות זפת, או זיפות – איטום גגבמחירים של 35 עד 45 ₪ למ"ר זיפות. איטום בחומר אקרילי עולה לנו 45 עד 65 ₪ למ"ר. אם אנחנו רוצים לאטום בחומר פוליאוריטני המחירים המקובלים הם 55 עד 75 ₪ למ"ר. כמובן שכל עבודת איטום חייבת להסתיים עם סיוד איכותי ומקצועי של גג הבית שלנו, ועבור סיוד מקצועי מקבלן האיטום נשלם בממוצע 3 עד 3.5 ₪ למ"ר סיד.

 

מה משפיע על המחיר ומה מומלץ?

כפי שניתן לראות, טווח המחירים הרלוונטי עבור סוגים שונים של איטום לגג שלנו נע בין 35 ל-100 ₪ עבור מ"ר של איטום סה"כ. הטווח הזה הוא דינמי ורחב משום שהאיכות של כל עבודה היא משתנה, ושאיטום באמצעות זיפות זול ופשוט יחסית לא יחזיק כאיטום איכותי למשך הזמן בו תחזקנה יריעות ביטומניות במצבן האטום והאיכותי.

כל איטום גג יכול להיות איכותי ומקצועי, כל עוד אנחנו יודעים למי לפנות בשביל לקבל את השירות האיכותי והמקיף ביותר עבור שירות זה, עם קבלן איטום איכותי ומקצועי ברמה הגבוהה ביותר.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן