כמה עולה לבצע חיפוי קרמיקה למטבח

קרמיקה למטבח

מהם הסיבות המרכזיות להשקעה בחיפוי קרמיקה למטבח

הקרמיקה הינה חומר גלם המשמש את בני האדם אלפי שנים. הקרמיקה היא בסופו של דבר אדמה, בעלת תכולת חרסית גבוהה, אשר על ידי תהליך של בערה בחום גבוה מתמצקת והופכת להיות חומר קשה, ואטום לחלוטין למים.

הקרמיקה משמשת אותנו בצורות רבות ושונות, בין אם לעבודות אומנות שונות, להכנה של כלים לבית, וכמובן לשימוש הבולט ביותר כיום, חיפוי קרמיקה למטבח ולאמבטיה.

ההשקעה בחיפוי קרמיקה למטבח ולאמבטיה עשוי להיראות לחלק מהאנשים מעט מוזר. הרי את רוב חלקי הבית אין אנו טורחים לצפות באריחים, ומדוע דווקא שם עלינו להשקיע כסף בכך. למען האמת, התקנה של חיפוי קרמיקה למטבח ולאמבטיה היא אמצעי לחיסכון כספי משמעותי.

קירות הבית שלנו, אינם עמידים לחדירת נוזלים. מים המוטחים בקיר באופן יום יומי ימצאו דרך לחדור אליו, ויגרמו לפירור הטיח, הרס הצבע, ובמקרים חמורים לרטיבות מתמשכת ולהחלשה של יסודות המבנה. לכן קרמיקה למטבח ולאמבטיה משמשת למניעה של תופעות לא רצויות, ולחיסכון כספי בטווח הארוך.

קרמיקה למטבח

טווח מחירים :

ממוצע המחירים של אריח קרימיקה לצורך ביצוע חיפוי נע בין 60 ש"ח לגודל של 60/60 ויכול להגיע עד ל 120 ש"ח לגודל אריח של 30/90 .

עלות ההתקנה:

המחירים משתנים על פי מורכבות ההתקנה ועל פי מימדי האריחים .

מהם הגורמים המשפיעים על המחיר של התקנת חיפוי קרמיקה למטבח

למרות היתרונות בטווח הארוך, רובנו עדיין נהייה מעוניינים באופן טבעי לחסוך כמה שנוכל על חיפוי קרמיקה למטבח. לשם כך, עלינו להכיר את הגורמים המשפיעים ביותר על המחיר של התקנת החיפוי, וכך נוכל להחליט על מה לוותר ולהשקיע פחות. הגורמים הללו כוללים בין השאר:

• סוג חומר הגלם: אריחי קרמיקה מכילים תערובות חומרים שונות, ומוכנים בצורות הנבדלות זו מזו בעובי ובשטח. בחירה של אריחים זולים לקרמיקה למטבח, עשויה לחסוך לכם כסף רב, אך ההתקנה תהיה פחות נוחה, והתוצאה הסופית כעורה יותר.

• אסתטיקה: ניתן לחסוך כסף על ידי הימנעות מדוגמאות מיוחדות על האריחים.

• התקנה: חשוב לא להתפתות לחיסכון בתחום זה, ולבחור באיש מקצוע מוביל ומיומן.

בחרו בחומרי גלם איכותיים

למרות הרצון לחסוך, מומלץ לבחור תמיד בחומרי גלם איכותיים. אריחי קרמיקה למטבח ברמה גבוהה ישרתו אתכם שנים רבות, ומעבר לערך האסטטי שלהם ידחו מים בצורה יעילה יותר בשל שטחם הגדול.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן