כמה עולה לבצע עבודות אלומיניום?

עבודות אלומיניום

המחיר של עבודות אלומיניום נקבע לפי שורה ארוכה של פרמטרים. היכרות עם הגורמים השונים יכולה לסייע למי שרוצה לשפץ את הדירה, לבנות בית חדש או לבצע התאמות ושינויים. הנה כל הפרטים

אלומיניום הוא נכון להיום בין חומרי הגלם הנפוצים ביותר הנמצאים בשימוש תעשייתי. השימוש באלומיניום נחשב מוצלח כי מדובר בחומר עמיד בפני קורוזיה ושיתוך, קל ביחס לחומרים חזקים אחרים ובעיקר נוח לעבודה. נוחות העבודה והעמידות הופכים את האלומיניום לחומר שניתן לנצל אותו כדי לעצב מסגרות, פרופילים, דלתות, ויטרינות, פרגולות ועוד.

אלומיניום

עם זאת, לא כל הלקוחות יודעים מה באמת מרכיב את מחיר האלומיניום וכמה יעלה להם לבצע עבודות עם החומר הזה. הפתרון הוא קודם כל לקבל המלצות על אנשי מקצוע שעוסקים בתחום ולאחר מכן לבצע השוואת מחירים מסודרת. את השוואת המחירים ניתן לערוך באמצעות אתרי האינטרנט שעוסקים בתחום.

פרמטרים המשפיעים על המחיר

אלו הגורמים העיקריים שקובעים כמה עולה לבצע עבודות אלומיניום:
א. סוג העבודה – פערי המחירים הגדולים ביותר הם בין שימוש באלומיניום לבניית ועיצוב חלונות, דלתות, ויטרינות, גגות, פרגולות ושערים. ככל שהעבודה מורכבת יותר והדרישות של הלקוח ספציפיות, כך צפוי המחיר לעלות.
ב. גודל במ"ר – אלומיניום וחומרי גלם אחרים מתומחרים לפי מ"ר. הלקוח מקבל הצעת מחיר לפי גודל השטח שבו הוא רוצה לבצע את הבנייה, אך כמובן שיש גם הטבות על עבודות גדולות. כך למשל המחיר למ"ר הוא לגודל סטנדרטי בעוד בדרישות מיוחדות המחיר עשוי לרדת.
ג. תוספות – אחד היתרונות של אלומיניום הוא שניתן להשתמש בו על מנת לעצב פריטים מיוחדים וספציפיים. פריטים אלו מיוצרים כתוספת לעבודה הסטנדרטית ולכן מתומחרים בנפרד. הדוגמא הכי ברורה לתוספות מן הסוג הזה היא מעקה, שמיוצר רק לאחר הזמנה אישית של הלקוח.

אלומיניום בירושלים >>

טווח מחירים

אפשר להתרשם מטווח המחירים של עבודות אלומיניום לפני שמזמינים אותן. חלון הזזה מאלומיניום, כולל תוספת של התקנת כנף על גבי כנף, יעלה 800-1,600 ש"ח למ"ר בעוד חלון פתיחה ציר צדדי יעלה 850-1,700 ש"ח למ"ר וחלון כיס יעלה 1,400-2,200 ש"ח למ"ר. לצורך השוואה, דלת אלומיניום תעלה 2,500-3,500 ש"ח ודלת הזזה לסלון תעלה 700-1,400 ש"ח. דלת כניסה לחדר מדרגות תעלה 3,800-6,000 ש"ח בגודל סטנדרטי של מטר וחצי על 220 ס"מ.
גגות אלומיניום מתומחרים בצורה שונה. גג אלומיניום פלרוף לכביסה יעלה 500-850 ש"ח למטר רחב כל עוד הרוחב הוא 75 ס"מ, אך גג נפתח לסוכה יעלה 1,000-1,500 ש"ח וגג פנל מבודד יעלה 650-1,000 ש"ח.
שער חשמלי אלומיניום בדגם בסיסי וללא תוספות יעלה 600-1,300 ש"ח, בעוד שער אלומיניום חשמלי בדגם מעוצב יעלה 1,200-2,500 ש"ח. זו גם כן דוגמא מצוינת לפערים במחירים בין עבודות אלומיניום ולכך שניתן להתאים אותן היטב לצרכי הלקוחות.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן