כמה עולה לבצע שאיבת הצפות?

מכונות שטיפה בלחץ

אם יש הצפה צריך לשאוב אותה כמה שיותר מהר. מדוע היא בכלל נוצרה? האם זה חשוב לשאיבת ההצפה? למה חשוב לטפל בה מהר? למי צריך לקרוא וכיצד הוא יטפל בשאיבה? זה הזמן להבין את הכל לגבי שאיבת הצפות בשביל הפעם הבאה שאולי היא תתרחש בבית שלכם.

מאין ההצפות יכולות להגיע?

ההצפות יכולות להגיע מכל מקור מים, בין אם מדובר על מיכל מים גדול שנמצא במפעל כלשהו, מי הגשמים וכמובן גם נזילה מצנרת הבית. ההצפות יכולות להיות קטנות וקלות או גדולות וקשות אך בכל מקרה חשוב לשאוב את המים כמה שיותר מהר. ברגע שלא פותרים את הבעיה מהר, מגלים את מקור ההצפה ושואבים את המים, הנזק יכול להיות הרבה יותר גדול. חשוב לזכור כי המים יכולים לפגוע אפילו בבטון, במערכת החשמל וכמובן ברהיטים, ולכן הפגיעה תעלה לכם הרבה יותר כסף עם כל דקה שעוברת.

האם מקור ההצפה חשוב?

מקור ההצפה היא אחת הנקודות החשובות ביותר שיש. ברגע שלא יודעים מה מקור ההצפה, לא משנה כמה מהר יישאבו המים, הם פשוט ייצאו שוב. למשל, אם מקור הנזילה היא דליפה מהגג כיון שאיטום הגג לקוי אז אתם חייבים לפתור את הביעה ולא לטפל בסימנים שלה, שהסימן כרגע הוא ההצפה עצמה. גם אם יש נזילה מצנרת כלשהי או פיצוץ במיכל מים אתם חייבים קודם כל לטפל בבעיה ורק אז לשאוב את ההצפה. זה סדר הפעולות הנכון ולכן קודם כל חשוב למצוא את מקור ההצפה. יחד עם זאת חשוב למצוא את מקור ההצפה כדי שתדעו כיצד למנוע ממקרה דומה לחזור בעתיד.

כיצד נדע למי צריך לקרוא?

אם אתם רוצים לטפל בהצפה כמה שיותר מהר אז אל תנסו לפתור אותה לבד כי לא רק שזה ייקח לכם זמן רב, יש מצב שהניסיון שלכם ייכשל כישלון מוחץ. כדי לטפל בהצפה יש צורך לאתר את המקור שלה וזו לא משימה כל כך פשוטה, בוודאי אם מדובר על סתימה בביוב שגרמה לה. כמו כן יש צורך לשאוב את המים עם משאבות מיוחדות וחזקות מספיק, וככל הנראה לא יהיו לכם משאבות כאלו. לכן אתם חייבים לקרוא לאינסטלטור או לצוות ביובית שלהם יש משאבות כאלו, בהתאם לגודל ההצפה.

כמה עולה לשאוב הצפות?

שאיבת הצפות יכולה לעלות החל מ-300 שקלים ולהגיע עד ל-900 שקלים במגזר הפרטי כאשר במגזר העסקי והתעשייתי בעיקר, המחירים יכולים להיות גבוהים יותר. הסיבה לכך היא שהעלות של שאיבת ההצפות קשורה ביחס ישר להיקף ההצפה שבדרך כלל במגזר התעשייתי תהיה גדולה יותר בגלל קיבולת המים שעוברת בצינורות. חשוב לזכור כי שאיבת הצפות מושפעת גם במחירה ממועד הקריאה כך שקריאה לצוות שאיבת הצפות בלילה תעלה יותר מקריאה בצהריים.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן