כמה עולה להוביל ציוד ארגוני?

הובלת ציוד

מהו הציוד הארגוני הנחוץ כל כך בחיי המשרד והעסק שלנו?

הרבה מאוד חפצים, קטנים כגדולים, מרכיבים את חיי המשרד שלנו. חלקם חפצים שניתן להכניס תחת הקטגוריה של ריהוט, חלקם נכנסים תחת הקטגוריה של מכשירי חשמל שונים, ואילו חלק הארי של מה שמרכיב את שגרת היום יום שלנו במשרד נכנס תחת הקטגוריה של ציוד ארגוני ומשרדי. הציוד הארגוני הזה כולל חפצים קטנים כמו כלי כתיבה, ניירות, כבלים ושדכנים, והוא כולל גם חלקים מאסיביים הרבה יותר כמו תיקי לקוחות, קלסרים שונים וכדומה. בכל מקרה, אלה גם אלה חיוניים ומהותיים לתפקוד היום יומי השוטף והתקין של המשרד שלנו. ולכן, כשאנחנו עוברים משרד אנחנו חייבים לתת דעתנו לשירות יעיל של הובלת ציוד משרדי, וחשוב גם להבין כמה יעלה לנו שירות שכזה.

כמה עולה לנו הובלת ציוד משרדי וממה מושפע המחיר הזה?

  • נתחיל ממחירים בסיסיים של הובלת משרדים ומשם נגיע לחלק הספציפי של הובלת ציוד משרדי. המחיר של הובלת משרדים ככלל תלוי במידה רבה בגודלו של המשרד, ושירות מקיף של הובלת משרד כולל כל תכולתו עולה לנו 1,000-2,000 ₪ למשרד בעל חדר אחד, 1,500-2,500 ₪ לשני חדרים ו-2,000-4,000 ₪ לשלושה חדרים ומעלה.
  • לא תמיד כשאנחנו עוברים משרד אנחנו צריכים להעביר את כל הריהוט המשרדי וכל המשתמע ממנו, ולעתים כל מה שנצטרך להעביר הוא את הציוד המשרדי והארגוני שלנו ואת מכשירי החשמל האישיים שלנו. במצבים שכאלה אנחנו מסתכלים על מחירים של 2,000-3,000 ₪ גם למשרדים גדולים וכמובן שפחות מכך למשרד קטן, כשניתן לחסוך עוד יותר אם נבחר באפשרות של אספקת קרטונים לאריזה ונארוז את המשרד בעצמנו בעלות של 250 ₪ ל-50 קרטונים איכותיים.

גם אם משלמים מעט יותר, מומלץ לבחור בחברת הובלות מוכרת

שימו לב לזה – לפעמים המחיר הכי נמוך עולה לנו הכי הרבה. כשאנחנו מחפשים חברת הובלות להובלת ציוד משרדי שנחוץ וחשוב לעבודה שלנו, כל מעידה של חוסר מקצועיות יכולה לעלות לנו הרבה מאוד זמן וכסף עתידיים. מוטב, אם כן, אם נפנה רק לחברות הובלות מקצועיות ומוכחות בכל הנוגע להובלת המשרד החשוב לנו כל כך.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן