כמה עולה להזמין הסעות לאירועים?

בשנים האחרונות, הפתרון של תאום הסעות לאירועים הופך להיות רווח במיוחד. מתאום ההסעות הללו כולם מרוויחים. החתן והכלה יודעים שכל האורחים שלהם, גם אלו שמגיעים ללא רכב – יכולים להגיע בקלות למקום האירוע שלהם. האורחים מצד שני מרוויחים הגעה פשוטה ונוחה,  לא הולכים לאיבוד בדרך, ויכולים לשתות ולחגוג כמה שרק ירצו. מכאן כמובן, עולה השאלה – כמה עולה השירות הזה ומה צריך לקחת בחשבון כשמקבלים את הצעת המחיר?

מה משפיע על המחיר? 
מרחק הנסיעה – קודם כל, צריך לזכור שיש הבדל משמעותי בין הסעות לאירועים שיוצאות מתל אביב ומגיעות לאזור השרון – לבין הסעות שיוצאות מתל אביב ומגיעות עד לרמת הגולן. זו רק דוגמה אחת כדי להמחיש את העיקרון שקובע שככל שהנסיעה היא ארוכה יותר – היא תעלה יותר. עם זאת, החישוב הוא לא בהכרח לפי רמה של קילומטר בודד – אלא במקבצים של 50 ק"מ שמעלים את המחיר בכל פעם. ככל שהנסיעה ארוכה יותר – המחיר יעלה.
משך האירוע – עוד נקודה שחשוב מאד לשים לב אליה בתאום של הסעות לאירועים הוא כמה זמן הנהג יצטרך להיות בכוננות. זה לא רק הנסיעה הלוך וחזור – אלא גם כמה זמן הוא ישב באוטובוס בין נקודת הפתיחה של האירוע לנקודת הסיום. ככל שמדובר על יותר שעות – אך לעתים אפשר לצפות שהמחיר יעלה.
שעות הפעילות – כמעט תמיד, יש צורך בהזמנת שירות של הסעות לאירועים, כאשר ההסעה חזור תהיה בשעות הלילה. חשוב מאד לקחת את זה בחשבון, כי נסיעות בלילה לעתים מעלות את המחיר הסופי.
איזה רכב שוכרים? – אל תשכחו שברמה הבסיסית, המחיר גם נקבע לפי סוג הרכב שאתם שוכרים – האם אתם שוכרים אוטובוס או מיניבוס? מיניבוס כמובן עולה פחות, וזה פתרון נוח אם אין הרבה אנשים שנעזרים בשירות ההסעות.

חתונה
חתונה

וכמה בסוף זה יעלה לכם?
כאמור, יש כל כך הרבה השפעות אפשריות על המחיר, כך שיהיה נכון יותר לדבר על טווח של מחירים. במקרה הזול זה יכול לעלות פחות מ900 ש"ח. במקרים יקרים מאד – זה גם יכול לעלות יותר מ2,000 ש"ח, ויש הרבה מאד מקום למחירים באמצעי.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן