כמה עולה להזמין מנעולן כספות?

מהו מנעולן כספות?
מנעולן הוא אחד האנשים שמסייעים לנו בכל מה שקשור לדברים הכי רגישים אלינו והכי חשובים לביטחון שלנו: המנעולים. קל לשכוח שמנעול שכל עולמנו נמצא תמיד מאחורי מנעול ולכן חשוב בעל מקצוע שיודע מה הוא עושה. המנעולן הוא בדיוק האיש למשימה והוא יכול להתקין מנעולים, לבדוק אותם ולהחליף אותם כשצריך. במקרים מסוימים הוא גם פורץ אותם כאשר יש בכך צורך, ממש כמו פורץ מנעולים. למעשה כל מנעולן הוא גם פורץ מנעולים. מנעולן כספות הוא מנעולן שיכול להתקין גם כספות ולדאוג שהם יהיו חזקות ויציבות ובעת הצורך גם לפרוץ אותן, כששוכחים את הסיסמא או בכל מצב אחר.

מה תפקידו של מנעולן כספות ומה הן קריאותיו?

• מנעולן כספות הוא זה שאמור להתקין את הכספות שלכם. כל חברה שמתקינה כספות צריכה לספק צוות מנעולנים איכותי שיודע כיצד לבצע את התקנת הכספת בצורה נכונה, להסביר ללקוחות על הכספת ועל השימוש בה כולל שינוי הקוד ופתיחה שלה כל פעם מחדש. פורץ כספות הוא אחד מבעלי המקצוע החשובים ביותר בעידן בו אנו חיים כאשר כל אחד רוצה להתמגן בביתו בפני פריצות כאשר הדברים החשובים באמת, לפי שווי כספי גבוה או ערך אישי, תמיד יישארו מוגנים.

• מנעולן כספות גם צריך לדעת לפרוץ כספות בעת הצורך. לא סתם מנעולן צריך להוכיח שאין לו עבר פלילי כבר שהוא ניגש להרשמה לקורס המנעולנים. מנעולנות הוא תחום לא פשוט שדורש הרבה ידע אך מצד שני יש לו כוח עצום בהגעה לכל מקום שהוא רוצה, בזכות העובדה שכל מנעולן לומד גם להיות פורץ מנעולים. בצורה כזו כספות יכולות להיות בסכנה כאשר מנעולן לא אמין ולא מוסמך מתקין להם אותה ולכן חשוב לברר היטב מי מגיע אליכם הביתה להתקין או לפרוץ כספת.

מי זקוק למנעולן כספות?

אנשים רבים הבינו כבר את מה שבעבר רק חלק קטן הבינו: אף בית הוא לא בלתי פריץ. למרות כל מנגנוני האבטחה ולמרות המצלמות שיכולות לכסות את כל שטח ביתכם, תמיד פורצים יכולים להערים ולהיכנס לביתכם. לא רק אנשים פרטיים מתקינים כספות אלא גם בעולם העסקי כספות הן דבר נפוץ מאוד. בתי עסק ומשרדים רבים שעובדים מול לקוחות או שותפים עסקיים מעבירים כספים רבים ביום ולכן יש צורך לאפסן אותו בתוך כספת מוגנת.

מה התמחור של קריאות למנעולן כספות?

כשאתם צריכים פורץ מנעולים שיפרוץ לכם את הכספת אתם צריכים לקחת בחשבון שהמחיר תלוי מאוד בסוג הכספת. פריצה של כספות סטנדרטיות וביתיות יעלו כ200 שקלים כאשר כספות חסינות לאש הן חזקות יותר ויעלו בין 300 ל400 שקלים. כספות גדולות מאוד יכולות להגיע למחירים גבוהים בהרבה כמו למשל של שמונה מאות ועד אלף שקלים. חשוב לבצע סקר שוק כדי לבחור את בעלי המקצוע הטובים ביותר וכמובן ליצור תחילה קשר עם החברה שהתקינה את הכספת.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן