כמה עולה להזמין שירותי ביובית?

בעמוד זה תמצאו את כל המידע המקיף והמלא על שירותי ביובית: הסבר על מהותה של הביובית, על סוגי הבעיות שהיא יכולה לפתור ועל סדר הגודל של המחירים לקריאות שונות של משאית זו. העלויות של שירותי ביובית משתנות מקריאה לקריאה, ומכיוון שלא מדובר במחיר קבוע ננסה להסביר כאן את מהות השירות על מנת לספק לכם הבנה טובה יותר בשירות שאותו אתם מזמינים ובעלויות המשוערות שלו.

מהי ביובית?

כשאתם מזמינים ביובית אתם למעשה מזמינים ערכת חבילה של איש מקצוע בתחום הביוב ומשאית שמסוגלת לשאוב. ישנם שני סוגים מרכזיים של משאיות ביובית, הסוג הראשון נבדל מהשני ביכולת הטחינה של החומרים הנשאבים אל הביובית. על משאית ביובית תמצאו בדרך כלל כלים מיוחדים הדרושים לאיש המקצוע לצורך טיפול בסתימות מורכבות יותר ובמקרי שאיבה שונים כמו משאבות טבולות, וכלים לפתיחת צינורות. ישנן ביוביות גדולות להצפות רגילות במקומות קלים לגישה, ומשאיות ביובית המספקות שירותי אינסטלציה לביובים הנמצאים בתוך חניונים או במקומות בעלי תקרה נמוכה שהגישה אליהם עם משאית היא בעייתית.

באילו מקרים נזדקק לשירותי ביובית?

אם אתם זקוקים לשירותי שאיבת ביוב הרי שמשאית ביובית היא הפתרון המתאים והטריוויאלי לצורך זה. אין ספק שהזמנת שירותי ביובית היא לא דבר שעושים כל יום, והיא נדרשת אך ורק במקרים חמורים של הצפת ביוב או של הצפות מסוג אחר. כאמור, היתרון הגדול של משאית מסוג זה היא יכולת השאיבה של כמויות נוזלים אדירות שמציפות שטחים בעקבות גשמים חזקים, שיטפונות או הצפות ביוב. שאיבת ביוב מקצועית יכולה להיעשות בכמה דקות באמצעות ביובית איכותית והמפעיל שלה, ולסייע לכם במקרים נוספים של בעיות צנרת ביוב רציניות.

האם ביובית יכולה לפתור בעיות אינסטלציה?

אנשי המקצוע המגיעים עם הביובית שלכם מגיעים עם הידע והכלים לפתור בעיות אינסטלציה חמורות הקשורות להצפות וסתימות ביוב. אף על פי שהם יכולים, אין הם מטפלים בדרך כלל בבעיות אינסטלציה. במקרים של סתימות ביתיות בצנרת או בעיות קטנות יותר מסדרי גודל של ביוב, כדאי לקרוא לשרברב מומחה, ובכך לחסוך בעלות הקריאה. במקרים משולבים של הצפות ביוב עם בעיות אינסטלציה פשוטות, ניתן לרכז את הקריאה, ולבקש מאיש השירות שהגיע אליכם לספק שירותי ביובית לטפל בבעיה הביתית שתציגו לפניו ובכך לחסוך קריאה כפולה לאנשי מקצוע.

כמה זה עולה?

מחירה של הזמנת ביובית בתל אביב הוא כ-500-900 שקלים, בתלות ישירה לרמת המורכבות. באיזורים אחרים בארץ המחיר עלול להיות יקר יותר לאור העובדה שישנה פחות תחרות בתחום. שאיבה פשוטה של משטח פשוט לגישה יכולה לעלות כ-500 שקלים. עבודות שאיבה מורכבות יותר שדורשות התערבות מכנית או עבודות אינסטלציה לצנרת ביוב יכולות להגיע גם לעלות של 1,000 שקלים, ואף לטפס למעלה מכך במקרים מורכבים וקיצוניים. ניתן לבצע הזמנת שירותי ביובית גם במקרים דחופים, כאשר ברוב המקרים תהיה תוספת עלות של כמה מאות שקלים להזמנה בשבתות וחגים ובשעות הלילה.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן