כמה עולה להזמין שירותי הסעות לחתונה?

הסעות לחתונה

אם אתם מתכננים חתונה, אתם בוודאי שרויים בשיא הלחץ ובשיא ההכנות – ולא בכדי. הרי החתונה שלכם אמורה להיות החתונה הכי יפה בעולם, כזו שכולם יכתירו בתואר "האירוע המושלם". על מנת לעזור לאירוע להיות כזה, כדאי מאוד שתפנו קצת זמן לחשוב על הסעות לחתונה, כי הדבר יפנה לכם אחר כך הרבה יותר זמן לעשות את כל השאר.

למה הסעות לחתונה?

כי אם אתם רוצים שהאירוע שלכם יהיה כזה שלא יפסיקו לדבר עליו הרבה אחרי שיסתיים – חשוב שיגיעו אליו כמה שיותר אורחים. על מנת שזה יקרה, כדאי מאוד לעזור להם להגיע, ואת זה אפשר לעשות בקלות – אם מזמינים שירותי הסעות לחתונה. הסעות אלה אוספות את המוזמנים שלכם מנקודות איסוף מסוימות על פי הסכם העבודה שקבעתם עם החברה שמספקת אותן, והנהגים המסורים דואגים להביא את המוזמנים שלכם ישירות אל מקום האירוע, בדיוק בזמן הנדרש.

כך, מצד אחד אתם מבטיחים לעצמכם שלפחות כמעט כל מי שרציתם שיחגוג אתכם ביום המאושר ביותר בחייכם אכן יגיע, ומצד שני אתם מסייעים למוזמנים שלכם להגיע אל האירוע לקבל את ההחלטה הנכונה ולא להפסיד את האירוע המושלם של השנה בגלל קושי בהגעה.

הסעות לחתונה

יתרונות נוספים

לשכירת שירותי הסעות לחתונה יש יתרונות נוספים:

אפשר לשתות – יין (ואלכוהול בכלל) ישמח לבב אנוש – זה כבר ידוע. הרבה מאוד אנשים אוהבים לשתות באירועים, כדי לשמוח ולשמח עוד יותר. אם לא תהיה להם הסעה, הם לא יוכלו לשתות, או לפחות לא כמו שהיו רוצים, והדבר יפגע בחדוות ההנאה שלהם מהאירוע המופלא שלכם. כשאתם שוכרים את שירותיה של חברת הסעות לחתונה, אתם מאפשרים למוזמנים שלכם לשתות גם עד-דלא-ידע, וכך מבטיחים להם ולכם הנאה צרופה.

סיוע בטוח למבוגרים – הרבה פעמים אנשים מבוגרים מחליטים שלא להגיע לאירוע, משום שהם מתקשים בנסיעה ארוכה ו/או בהליכה שצריך לעשות ממקום החניה ועד הכניסה לאולם. כשבוחרים לשכור שירותי הסעות לחתונה מבטלים את הקשיים האלה, שכן רכב ההסעה מגיע לאסוף אותם מהבית או לפחות ממקום קרוב אליו, ומביא אותם ממש עד הכניסה לאולם או לגן. התוצאה – כשאתם שוכרים שירותי הסעות לחתונה אתם מאפשרים גם לקרובי המשפחה ולחברים המבוגרים להגיע לשמוח אתכם, ושוב – כל הצדדים מרוויחים.

אז כמה עולים שירותי הסעות לחתונה?

מחירי הסעות לחתונה משתנים, כמובן, מחברה לחברה, ותלויים בהרבה מאוד דברים כגון סוג הרכב שנבחר להסעה, המרחק שיש לנסוע ממקום האיסוף ועד מקום החתונה ועוד. למרות זאת, אלה טווחי המחירים הממוצעים, רק כדי לתת לכם סדרי גודל הגיוניים:

הסעות לחתונה באוטובוס:

  • הסעה למרחק של עד 50 ק"מ – 800 – 1700 ש"ח
  • הסעה למרחק של עד 100 ק"מ – 1400 – 2100 ₪
  • הסעה למרחק של עד 200 ק"מ – 1700 – 2500 ₪

הסעות לחתונה במיניבוס (עד 20 נוסעים):

  • הסעה למרחק של עד 50 ק"מ – 550 – 1200 ₪
  • הסעה למרחק של עד 100 ק"מ – 750 – 1500 ₪
  • הסעה למרחק של עד 200 ק"מ – 1300 – 2000 ₪

יש גם אפשרות של הסעות במיניבוסים ובוואן, אבל אלה סדרי הגודל של  המחירים שמוצעים היום, באמצעי התחבורה המבוקשים יותר – אוטובוס ומיניבוס.

מומלץ לבחור בחברת הסעות מוכרת הפועלת ברישיון ומתמחה במתן שירותי הסעות לחתונה, על מנת להבטיח, ככל שרק אפשר, שהנסיעה תהיה באמת טובה. הרבה מזל טוב ובהצלחה!

 

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן