כמה עולה להזמין שירותי ניקיון לאחר שיפוץ?

ניקיון אחרי שיפוץ הוא שירות הניתן על ידי חברות מקצועיות. החברות מגיעות אל בית הלקוח, המשרד או העסק מיד עם תום השיפוץ ולעיתים מתחילות לבצע את העבודהניקיון לאחר שיפוץ עוד לפני שאנשי המקצוע מסיימים את מלאכתם. הניקיון הוא חלק בלתי נפרד מהשיפוץ ובלעדיו לא ניתן לחזור לשגרה. בנוסף, יש הבדלים משמעותיים בין מחירון של שירותי ניקיון מן הסוג הזה ולכן כדאי להכיר את הפרמטרים המרכזיים.

גורמים המשפיעים על המחיר

אלו הפרמטרים הקובעים כמה עולים שירותי ניקיון אחרי שיפוץ:

א. גודל החלל – ככל שחלל הדירה, העסק או המשרד גדולים יותר, כך צפוי המחיר למ"ר לרדת והמחיר הכללי לעלות.

ב. כמות חדרים – גם כמות חדרים משפיעה על המחיר היות והיא דורשת זמן רב יותר מטעם החברה המבצעת את שירותי הניקיון.

ג. כמות הלכלוך – לא כל תהליכי השיפוץ מסתיימים בצורה דומה. מומלץ לתאם פגישה עם קבלן הניקיון בדירה או במשרד ולבדוק מה המשמעות הכלכלית של כמות הלכלוך.

ד. דירה ריקה או מרוהטת – קיים פער של בערך 20%-30% בין המחיר של שירותי ניקיון בדירה ריקה לבין המחיר של שירות דומה בדירה מרוהטת. במידה והדירה ריקה ניתן לסיים את הניקיון בתוך זמן קצר, לעומת דירה מרוהטת המחייבת פינוי וטיפול בחפצים רגישים ויקרים.

טווח מחירים

באופן כללי ניתן לומר כי מחירי ניקיון אחרי שיפוץ עומדים על 1,000-1,400 ש"ח עבור דירה של 3 חדרים. המחיר כולל שירותי ניקיון ופוליש בדירה לא מרוהטת, בגודל הנחשב סטנדרטי של 70-90 מ"ר. בדירת 4 חדרים צפוי המחיר לעמוד על 1,400-1,800 ש"ח לעומת דירת 5 חדרים בה המחיר המקובל הוא 2,000-2,400 ש"ח. בכל מקרה, כדאי להביא בחשבון תוספת הברקה ועלות וקס לרצפה שעולים בערך 7-10 ש"ח לכל מ"ר בדירה או במשרד.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן