כמה עולה להזמין שירותי פינוי פסולת?

פינוי פינוי פסולת

פסולת מכל סוג דורשת פינוי מקצועי אל אתרי הטמנה מורשים. כיום ניתן גם לפנות את הפסולת לצרכי מיחזור, כאשר הדגש העיקרי הוא על פינוי שטחים ומניעת נזקים בלתי הפיכים לסביבה ולמרקם האקולוגי.פינוי פינוי פסולת

שירותי הפינוי ניתנים על ידי קבלן הנדרש להחזיק בתעודה, אישור, רישיון והסמכה. קבלנים אלו מפעילים צי רכבים מגוון ועומדים לרשות הלקוח לצורך פינוי כל סוגי הפסולת. מעבר לכך, רצוי ליצור קשר עם קבלנים המקפידים על עמידה בלוח הזמנים וכך לחסוך עיכובים בביצוע הפרויקט. הפינוי נדרש בתהליכי בנייה חדשים ולאחר שיפוץ, שדרוג או מעבר דירה.

גורמים המשפיעים על המחיר

אלו הפרמטרים העיקריים שקובעים כמה עולים שירותי פינוי פסולת:

א. השכרת שרוול – לקוח פרטי או נותני שירות יכולים לשכור שרוול עד 3 קומות כדי להוריד פסולת בניין. ההשכרה כוללת התקנה ופירוק של השרוול.

ב. הובלה – יש לקוחות המעדיפים להסתפק בשירותי הובלה בלבד של עפר ופסולת. המחיר של ההובלה הוא למ"ק ולמרחק של 10 ק"מ.

ג. מכולת פסולת – ככל שיש כמות גדולה יותר של פסולת, כך עלות הפינוי עולה. ההבדלים העיקריים הם בין פינוי פסולת עם מכולה של 7 קוב, 9 קוב, 17 קוב או 24 קוב. מחיר השכרה של המכולה הוא לרוב ל-3 ימי עבודה, כולל הפינוי וההובלה.

ד. פינוי לאתר מורשה – דרישה עבור פינוי פסולת בניין לאתר מורשה מחייבת תוספת מחיר למ"ק.

טווח מחירים

אי אפשר לקבוע באופן חד משמעי כמה עולה פינוי פסולת ולכן כדאי להכיר את טווח המחירים. השכרת שרוול עולה 1,200-1800 ש"ח, לעומת השכרת מכולות בגדלים שונים ובמחיר של 750-2,250 ש"ח. העלות של פינוי פסולת בניין לאתר מורשה היא 105-200 ש"ח למ"ק כולל העמסה, בעוד הובלת פסולת לבדה תעלה 5-11 ש"ח למ"ק.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן