כמה עולה להזמין שירות של ביובית בירושלים?

ביובית בירושלים

האם יש לכם קו ביוב שהוא סתום לחלוטין? במצב כזה כדאי להזמין שירותי ביובית בירושלים. בעזרת הביובית, אתם יכולים לנקות לחלוטין את הצנרת – לשאוב אותה, לשטוף אותה, לסלק מתוכה מפגעים שונים, וכיו"ב. כמו כן, בעזרת הביובית גם אפשר לבצע שאיבה לבורות הספיגה והרקב באזורים בירושלים אשר לא מחוברים לתשתית הביוב הרגילה. השאלה היא כמובן – כמה השירות הזה עולה? יש כמה השפעות אפשריות על המחיר אשר כדאי להכיר.

כך קובעים את המחיר לשירות

  • ביובית גדולה או קטנה? – בחלק מהמקרים אתם תרצו להזמין ביובית בירושלים שהיא קטנה עד בינונית, וזה בעיקר מתאים לשאיבות הסטנדרטיות עבור לקוחות פרטיים וגם עבור עסקים קטנים עד בינוניים. מבון ששירות זה עולה פחות מאשר הזמנה של ביובית גדולה בתוך העיר. הביובית הגדולה מתאימה לשאיבות או שטיפות בלחץ של קווי ביוב גדולים במיוחד או עם בעיות מורכבות במיוחד. לרוב זה מתאים ללקוחות המוסדיים הגדולים – עסקים גדולים, מפעלים בסביבות העיר ירושלים, ועוד.
  • מתי מזמינים אותה? – המחיר עבור שירותי ביובית בירושלים משתנה כמובן גם בהתאם למועד שבו אתם מזמינים והתכיפות. אם קבעתם כמה ימים מראש את הזמנת הביובית לשעה נוחה ביום חול, המחיר יהיה נמוך יותר מזה שאתם תקבלו במידה והזמנתם את הביובית באופן דחוף. למה בכלל להזמין את הביובית בדחיפות? לעתים זה פשוט בגלל שבזה הרגע יש לכם הצפה בבית או בעסק עקב הסתימה שיש בקווי הביוב שלכם. במקרים הללו שמזמינים את הביובית בשעות לא שגרתיות או בערב חג, המחיר כמובן יעלה.
  • שירותים מיוחדים – ניתן להזמין ביובית בירושלים גם למשימות שהן פחות שגרתיות ומורכבות יותר. כך למשל כשצריך להזמין ביובית שתשאב הצפה מחניונים, ביובית שתשאב הצפה ממקלטים או מחסנים, וכיו"ב. יש לכך הצעות מחיר מיוחדות שהן לרוב גבוהות יותר.

ביובית בירושלים

אז לאיזה מחיר אפשר לצפות?

אם מדובר על שירות סטנדרטי שעושים עם הביובית, המחיר לרוב יהיה בין 600 ל1,000 ש"ח (תלוי באופי הפרויקט המדויק). עבור הפרויקטים המיוחדים יותר, המחיר יכול להתחיל ב900 ש"ח, ולהגיע גם ל2,000 ש"ח במקרים המיוחדים ביותר.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן