כמה עולה להנפיק ולהדפיס חשבוניות מס?

מה העלות היום עבור הנפקת חשבוניות מס קבלה לעסק?

עלות הדפסת פנקסי חשבוניות תלויה בגודלם ובכמות הרצויה. הדפסת חשבונית מס קבלה בתל אביב, במחיר הכולל מקור ושני העתקים, תנוע בין 70-50 ₪ עבור שני פנקסים (בבתי הדפוס המשתלמים ביותר). כמות של 10 פנקסים מסוג זה תנוע בין 120-100 ₪, כמות של 40 פנקסים תנוע בין 370-350 ₪ ואילו 50 פנקסים יימכרו בסכומים שנעים בין 450-400 ₪. אין מנוס מהנפקת חשבוניות, שכן הן מסייעות לבעל העסק לנהל את העסק בצורה שקופה, וכן מבטיחות ללקוח קבלת אחריות מצד בעל העסק עבור מוצרים או שירות פגום

איפה ניתן להדפיס ולהנפיק חשבוניות מס?

בתי דפוס רבים מציעים שירותים של הדפסת חשבוניות. בית דפוס מקצועי יבקש מבעל העסק פרטים על העסק עצמו (לרוב, לבתי הדפוס יש תבנית קיימת – כתובת העסק, טלפונים, שם העסק ומספרו). כמות פנקסי החשבוניות משתנה מעסק לעסק – מובן כי אדם אשר עובד באופן פרטי בעבודה מסוימת יזדקק לכמות קטנה מזו של סופר מקומי שמתמודד עם כמות לקוחות גדולה.

על בעל העסק לבחון את כלל העלויות הכספיות שבהדפסת החשבוניות, ולבצע השוואה בין מספר מקומות. ראוי לציין כי הקדמה בתחום הובילה לאפשרויות שבהן ניתן להנפיק חשבוניות דרך אתרי אינטרנט שונים ולשלוח אותם בצורה ממוכנת דרך דואר אלקטרוני. עם זאת, עסקים רבים נדרשים למתן חשבונית באופן מידי – ועל כן ניכר כי מגמת ההדפסה של החשבוניות לא תיעלם. בתי עסק שפועלים בצורה מסודרת עם פנקסים יידרשו לפנות לבתי דפוס רלוונטיים.

האם הדפסת חשבונית מס קבלה בתל אביב היא אכן יקרה בהשוואה למקומות אחרים?

תל אביב נחשבת לאחת הערים המרכזיות בישראל, ולכן רמת המחירים של כלל העסקים בה גבוהה מזו שבערים אחרות. מיקומה האסטרטגי ובתי העסק הרבים הפועלים בשטחה מגבירים את רמת המסחר בשטחה. עם זאת, הדפסת חשבונית מס קבלה בתל אביב אינה נחשבת ליקרה יותר מבערים אחרות. כך לדוגמה, נמצא כי הדפסת חשבונית מס קבלה בתל אביב, בבית הדפוס "ארמון רמה", מוצעת במחיר של 99 ₪ עבור 10 פנקסים. לעומת זאת, בתי דפוס הפועלים באזור הדרום, דוגמת "דפוס דקל", מציעים 10 פנקסים בסכום כפול.

כיצד ייראה פנקס החשבונית?

באופן עקרוני, עסקים רבים נוהגים לבקש מבתי הדפוס להנפיק עבורם פנקסי חשבוניות אשר יכללו אזור בו יש מקום לחשבונית אחת בכל עמוד. עם זאת, בתי עסק גדולים אשר מתעסקים במסחר אגרסיבי יותר ברמה היומית יבחרו בפנקסים שבהם יש מקום לכמות של מספר חשבוניות (אם כי קטנות יותר)  בכל עמוד. חשוב להבהיר כי יש צורך בהדפסת חשבוניות מקור אשר יימסרו ללקוחות בעת ביצוע התשלום, וכן בחשבוניות העתק אשר יישארו בידי בעל העסק לצרכי תיוק וכן כאלה אשר יישמרו עבור רואי החשבון וכן עבור הרשויות השונות המתעסקות במסים.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן