כמה עולה להקים גינה? כל מה שמשפיע על מחיר הקמת גינה בבית

גנן

הקמת גינותיש משהו מיוחד בגינה בבית. האופציה שלנו לצאת לאוויר הצח, להביט אל השמים הכחולים, לשבת בכיף עם כוס קפה ביד, וליהנות מהאוויר הצח והנוף. בינינו, אף אחד לא היה מתנגד לגינה בבית. אז אם אתם מעוניינים להקים גינה בבית, בוודאי מעניין אותך מה תהיה העלות. ובכן עלות גינה בבית יכולה להיות דינאמית, ולהשתנות מגינה לגינה. אז כמה עולה להקים גינה? לפניכם כל המידע שצריך לדעת.

הפרמטרים המשפיעים על מחיר הקמת גינה בבית

כאשר אנחנו שואלים את השאלה "כמה עולה להקים גינה?" חשוב לדעת כי יש מגוון פרמטרים שעשויים להשפיע על המחיר הסופי:

  • גודל המקום – בגינה כמובן שתחליטו לשתול דשא, צמחייה, ולהציב פריטים שונים. גודל המקום כמובן הוא פרמטר שעשוי להשפיע על המחיר הסופי של הגינה. ככל שהיא תהיה יותר גדולה, כמות הדשא תהיה בהתאם, וכן הרהיטים והפריטים השונים שתציבו בה על מנת שלא תהיה בעלת תחושה "ריקנית".
  • סוג וכמות צמחייה – סוג הצמחייה והכמות שלה גם הם פרמטרים שישפיעו בסופו של דבר על המחיר הסופי של הגינה שלך. אם תסתפק בדשא בלבד ללא צמחים אחרים, כמובן שהעלות תהיה זולה יותר, אך אם תהיה מעוניין בצמחי קישוט סביב, העלות תגדל בהתאם.
  • אביזרי מערכת השקיה – כמה אביזרים תרכוש? אילו אביזרים? עליך לרכוש אביזרי השקיה שיכסו היטב את כל שטח הגינה כמובן.
  • עלות טיפול וטיפוח – יש לזכור כי גם לאחר שהקמת הגינה תסתיים, יש צורך בטיפול וטיפוח הגינה מדי תקופה. כיסוח הדשא, דישון הצמחייה, מחיר ההשקיה לצמחים, מונע מזיקים וכדומה. כל אלו מתווספים לעלות טיפוח הגינה מדי תקופה.

אז כמה עולה להקים גינה?

ובכן כמובן שהמחיר יכול להשתנות בצורה משמעותית, אך לרוב עלות הקמת גינה יכולה לעמוד על כמה עשרות אלפי שקלים. זאת כמובן בתור מחיר התחלתי, אך יש לזכור כי עלות הטיפול והטיפוח של הגינה שתתבצע מדי תקופה גם היא עלות שמומלץ לקחת בחשבון.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן