כמה עולה להשכיר אולם לכנס?

כנסים באולמות – האם ניתן להשכיר או שזה מחיר כמו על מנה באולם?

אנשים רבים מחשפים אולמות אירועים כדי לחגוג שם מסיבה כלשהי. המסיבה יכולה להיות ברית, חינה, חתונה וכל דבר שרק אפשר לחשוב עליו. בדרך כלל שאנחנו מתקשרים עם בעלי אולמות אירועים אנחנו מדברים איתם מיד על מחיר המנה ואז מכפילים בכמות המוזמנים כך שבדרך כלל אנחנו משלמים עוד תוספת יחסית קטנה לסכום הכולל על ההפקה, התאורה וכל שאר ההפתעות שאנחנו רוצים להוסיף כמו עגלת גלידה וכולה. במצבים כאלו שכל מה שאתם רוצים זה את האולם עצמו כדי לקיים כנס כלשהו, בלי מנות פתיחה ומנות עיקריות, אולמות אירועים יכולים לתת לכם את המקום שאתם צריכים כך שתשלמו מחיר כולל רק על השכרת המקום.

השכרת אולם אירועים לכנס: כמה זה עולה ומי צריך את זה?

•  אנשים שצריכים אולמות אירועים לכנסים הם בדרך כלל אנשים שרוצים לסגור הרצאות מסוימות או לעשות כנס של עובדי החברה, נשף לבית הספר ועוד. אירועים מסוג זה לא מצריכים מנות או בופה בגלל שתי סיבות: ראשית, העלות. העלות של מנה- יקרה מאוד ולא תמיד נרצה לשלם עשרות אלפי שקלים על כנס וכמובן לא לגבות מהאורחים דמי השתתפות כה גבוהים. שנית, נשף סיום בית ספר או כנס של העובדים הוא כנס של שעתיים או שלוש ולא כמו חתונה שמגיעים משש בערב ונשארים עד הלילה מה שגם מצריך אוכל, אלכוהול ועוד.

• השכרה אולם לכנסים ניתן למצוא מצפון ועד דרום כמו ויולה אירועים אך לא כל אולמות האירועים מאפשרים את האפשרות הזאת. אולמות אירועים נמצאים בלחץ גדול בתקופת החתונה שמתחילה באפריל ונגמרת ממש בסוף הסתיו ולכן צריך לחפש אולם מתאים ומספיק גדול. אולם אירועים יכול לעלות החל מאלף שקלים ועד כמה עשרו תאלפים, תלוי בגודל ובאיכות המקום.

איך ניתן להזמין אירוע לצורך כנסים?

חיפוש באינטרנט יוביל אתכם לאפשרויות רבות ומתוך אלו תוכלו לבחור. אולמות לאירועים ולכנסים ניתן למצוא בכל גודל מתאים כך שגם אם תצטרכו אולם או אפילו כיתה לעשרים או חמישים אנשים תוכלו למצוא בקלות, ממש כמו אולמות למאתיים או שלוש מאות איש. תמיד רצוי לבחור גם לפי קרבה ונוחות הגעה וגם שירותים שהאולם מציע כמו כיבוד קל.

 

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן