כמה עולה להשכיר אוטובוס ליום

כמה עולה השכרת אוטובוס ליום?

שירותי הסעות אוטובוסים מתאימים לקהל יעד מגוון ומציעים יתרונות רבים. במאמר הבא נציג את הפרמטרים המשפיעים על המחיר ואת טווח העלויות הממוצע בענף

שירות הסעות הוא פתרון אידאלי לצרכים שונים. בעזרת הסעות אוטובוסים ניתן לתאם גם שירות ייחודי לעובדים, תלמידים, תיירים ועוד. השירות ניתן על ידי חברת הסעות הנדרשת להחזיק באישורים והסמכות מטעם משרד התחבורה. נהגי החברה בקיאים בחוקי התחבורה ומחזיקים בניסיון של שנים רבות. שירותי הסעות גם ניתנים תוך הקפדה על תחזוקה תקופתית קבועה מטעם קציני בטיחות. השירות חוסך זמן וכסף והוא מאפשר הגעה ליעד בתוך זמן קצר ככל האפשר.

כמה עולה השכרת אוטובוס ליום?

פרמטרים המשפיעים על המחיר

אלו הגורמים העיקריים הקובעים כמה עולה לשכור אוטובוס ליום:

א. מרחק – הפרמטר החשוב ביותר במחיר הסעות אוטובוסים הוא המרחק בין נקודת המוצא לנקודת היעד. ככל שהמרחק גדול יותר, כך צפוי גם המחיר לעלות. המרחק מגלם בתוכו הוצאות תחזוקה, בלאי, שחיקה, ביטוח ודלק. מצד שני, יש להביא בחשבון את האלטרנטיבה של נסיעה ברכב פרטי. כל נסיעה למרחק גדול מחייבת הוצאות מן הסוג הזה ולכן השימוש בשירותי הסעות עדיין משתלם.

ב. זמן – גם הזמן מהווה פרמטר משמעותי בקביעת הצעת מחיר עבור שירותי הסעות. אפשר לשכור את האוטובוס למספר שעות בודדות, ל-6 שעות ומעלה או אפילו ל-12 שעות ובמהלך טיול ברחבי הארץ. הזמן משפיע על המחיר בעיקר מבחינת התגמול עבור הנהג. הלקוח נדרש לשלם מחיר גבוה גם אם האוטובוס עומד ואין הוצאות על דלק ותחזוקה.

ג. סוג האוטובוס – אפשר לבצע את ההסעה בסוגים שונים של כלי רכב ואוטובוסים. בין היתר ניתן לבחור בין אוטובוסים עם אבזור מלא, מערכות מולטימדיה, טלוויזיה, בידור ועוד. אפשרות אחרת היא לחסוך בהוצאות באמצעות ביצוע הסעה עם מיניבוס או מידיבוס. כדאי להתייעץ עם אנשי מקצוע לפני בחירת הרכב ולראות מקרוב את ההבדלים בין האוטובוסים.

ד. דרישות מיוחדות – יש שירותי הסעות המאפשרים ללקוח להציב דרישות מיוחדות. דרישות אלו יכולות להיות לדוגמא עצירה במקומות מסוימים, הגדלה של כמות תחנות האיסוף, ביצוע סיורים מודרכים וכן הלאה. כל דרישה מיוחדת מעלה באופן עקרוני את העלות הממוצעת של הסעות אוטובוסים.

ניתן לבקש עצירות מרובות, אפשרות לנקודת עצירה קבועה ועוד

טווח מחירים

  • השכרת אוטובוס ליום ולמרחק של 200 ק"מ תעלה 1,700-2,500 ש"ח, למשך 10 שעות ולכמות מקסימאלית של 50 נוסעים.
  • השכרת אוטובוס ליום למשך זמן דומה ולמרחק של 400 ק"מ תעלה בממוצע 2,700-3,800 ש"ח, לעומת השכרת מיניבוס שתעלה 2,000-3,500 ש"ח.
  • השכרת ואן ליום ולמרחק של 200 ק"מ תעלה 1,100-2,200 ש"ח, בעוד השכרת ואן למרחק של 400 ק"מ תעלה 1,800-2,400 ש"ח.
  • כל תוספת לשעת נסיעה באוטובוס מעבר לשעות שנקבעו ועד 12 שעות נסיעה ביום עולה 100-250 ש"ח. בנוסף, הסעת עובדים לכיוון אחד תעלה 180-400 ש"ח.

המאמר באדיבות: יארא הסעות וטיולים בע"מ

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן