כמה עולה להשכיר חדר בחלל עבודה משותף?

השכרת חלל עבודה משותף

חללי עבודה משותפים הפכו להיות נפוצים מאוד גם בישראל כמו בכל מדינות העולם, בעיקר הועלם המפותח. חללי העבודה הללו יכולים להישמע לכם יקרים אך אם תשוו אותם להשכרת משרד שלם תגלו שהם משתלמים במיוחד. כמה עולה להשכיר חלל כזה ובמה המחיר תלוי? הנה הסבר מלא.

מהו חלל עבודה משותף?

חלל עבודה משותף הוא למעשה חלל שבו אתם יכולים להניח את המחשב שלכם ולעבוד. יש חללים משותפים שונים מאוד זה מזה בכמה גורמים וכל גורם כזה כמובן משפיע גם על המחיר. המחיר יכול להיות מושפע אפילו מהעיצוב של המקום הרי העיצוב אמור למתג את המקום ולהתאים אותו לאוכלוסיות מסוימות, כך אתם גם יכולים לבחור את החלל שמתאים לכם. חלל עבודה משותף יכול להיות לכמה עובדים והוא יכול להיות לעובד אחד ובמקומות אלו אפשר גם להשכיר שמרד שלם משלכם אך באופן חודשי בלי התחייבות לטוח הארוך. החלל הזה מחליף את המשרד הביתי בימינו.

מה גודל החלל המבוקש?

אחד הגורמים שמשפיעים יותר מכל השאר על המחיר הוא גודל החלל המשותף. ככל הנראה אם אתם עובדים מהבית ואתם מחפשים מקום לשים בו את המחשב הנייד ולעבוד זה פרמטר לא כל כך משמעותי כי בסופו של דבר החלל שלכם צריך להיות בסך הכול שולחן. כמובן שיש השפעה האם יש תיחום מסוים בין השולחן לשולחנות אחרים, או שמדובר בשולחנות עבודה שמוצבים זה לצד זה או אפילו אותו השולחן. אם מדובר בכמה עובדים כמו למשל לחברת סטארט אפ שרק התחילה, השיקול הזה נהיה משמעותי יותר. מן הסתם ככל שהחלל יהיה גדול יותר כך תצטרכו לשלם יותר אך זה ישתלם יותר.

היכן אתם מעוניינים להשכיר?

האזור בו אתם מתכוונים להשכיר את החלל משפיע גם הוא על המחיר. הנתון הזה נשמע כאחד הגורמים המשמעותיים ביותר שיש אך בסופו של דבר הוא דווקא מתברר כפחות במשמעותו. יש חללים שנמצאים בתל אביב והם יהיו זולים יותר מנתניה ויש חללים בנתניה שיהיו זולים יותר ממודיעין. כמובן שאין קשר בין עלות הנדל"ן לעלות ההשכרה אך לעתים ניתן להרגיש במרכיב המחיר הזה כגורם בולט יותר. יש גם חשיבות למיקום ההשכרה בבניין עצמו. יש חללי עבודה נוחים ואיכותיים יותר והם יעלו יותר מחללים אחרים שנחשבים לפשוטים אך גם פרמטר זה לא ניכר בכל מקום שמציע את שירות כזה.

מה יש בחלל העבודה המושכר?

אם אתם רוצים להשכיר חלל עבודה משותף האם אתם צריכים גם מחשב? האם אתם צריכים גם מגירות שיהיו לידכם? האם אתם רוצים שיהיה גם מיני בר מגניב? אולי מטבחון? אולי מטבחון עם מכונת קפה? יש חללי עבודה עם כל מיני רהיטים מעניינים במיוחד שיכולים לעזור לכם לעבוד טוב יותר ובנוחות רבה יותר, נוחות שאפילו בבית לא תוכלו לקבל. ככל שחלל העבודה המשותף יהיה חדשני יותר כך תצטרכו לשלם יותר אך לעתים הפער לא יהיה כל כך גדול. לעתים אפילו תהיה תחרות רבה יותר בין חלל העבודה מה שיוביל לאיכות גבוהה יותר במחיר אטרקטיבי במיוחד.

אז מה המחיר שנצטרך לשלם?

מה שחשוב במאמר הזה בסופו של דבר הם המספרים. המספרים הם המשמעותיים ביותר והמחיר הזה יכול לנוע בין 1000 ועד 2000 שקלים בחודש. לא כל מקום להשכרת חללי עבודה משותפים יאפשר השכרה ליום אך בדרך כלל השכרה כזו תהיה כמה מאות שקלים, בין 150 ועד 300. לעתים אפשר להשכיר את המקום גם לפי שעה אך זה פחות נפוץ בקטגוריה זו.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן