כמה עולה להשכיר מלגזה

מתי נפנה לשירות של השכרת מלגזות?

המלגזה היא אחד הכלים החשובים ביותר בעולם התעשייה, כשהיא מהווה כלי הכרחי ובלתי נפרד מכל מפעל, סדנה, מחסן ושדה חקלאי. המלגזה מאפשרת לנו לייעל הרבה מאוד מהעבודה שלנו, בכל מה שנוגע למשקלים כבדים, הרמתם ושינוע שלהם ממקום למקום, בעיקר בהתייחס לפריקה ולטעינה ממסופים ומכלי רכב שונים. מלגזות הפכו עם השנים למשפחה גדולה למדי של מוצרים – מלגזות חשמליות, מלגזות דיזל, מלגזות קלות או כבדות – ניתן למצוא מלגזה בהתאמה אידאלית לכל סוג של עסק או מפעל. עם זאת, לא תמיד כל עסק מחזיק ברשותו מלגזה – עסקים שאין להם ציוד תעשייתי כבד או ייצור המוני של מוצרים לא תמיד יזדקקו למלגזה, שהיא הוצאה יקרה למדי לעסק שלא משתמש בה באופן קבוע. מצד שני, בהחלט ייתכן מצב שבו נזדקק לשירותיה של מלגזה איכותית לצרכים ספציפיים לטווח זמנים מוגבל – יום, שבוע או חודש. אם אנחנו עומדים בפני פרויקט כזה של ייצור המוני או פרויקט אחר הכולל ייצור המוני ומשקלים כבדים – אנחנו צריכים לבדוק אופציות של מלגזה להשכרה. וכעת נשאלת השאלה המתבקשת – כמה זה עולה לנו? צירפנו כאן מחירון מומלץ של מחירים ממוצעים בשוק. נחלק את המחירון לפי טווחי זמן – השכרה לפי שעה, יומית, שבועית או חודשית.

מלגזות למכירה

אז כמה בסופו של דבר עולה השכרה של מלגזה?

  • השכרה של מלגזה לפי שעה היא אופציה מוגבלת יחסית, שכן רוב המלגזות באפשרות זה הן מלגזות חשמליות קלות יחסית, המתאימות למשקלים של 2.5 עד 3 טון. מחיר השכרה לשעה של מלגזה שכזו נע בממוצע על בין 80 ל-120 ₪ בשעה.
  • השכרה יומית של מלגזה היא כבר תחום עם הרבה יותר אופציות. השכרה יומית של מלגזה קלה (2.5 טון) תעלה לנו בין 2,000-2,500 ₪. השכרה יומית של מלגזה בינונית (5 טון) תעלה לנו 3,000-4,000 ₪. השכרה יומית של מלגזה כבדה יותר, המתאימה למשקלים של עד 25 טון, תעלה לנו 7,000 ₪ לכל הפחות ו-10,000 ₪ לכל היותר. גם מלגזות ענק כבדות יותר, המתאימות למשקלים של מעל 25 טון, יהיו בטווח מחירים זהה של 7,000-10,000 ₪ להשכרה יומית.
  • השכרה שבועית של מלגזה תהיה לרוב של מלגזה כבדה, להתאמה לטווח גדול של משקלים ומנעד רחב של עבודות. השכרה שבועית שכזו, של מלגזה המתאימה לעד 25 טון, תעלה לנו 20,000-22,000 ₪.
  • השכרה חודשית של מלגזה כבדה תעלה לנו כבר מחיר גבוה למדי של 40-50 אלף שקלים. במחיר שכזה ובטווח זמנים שכזה ייתכן ששווה לשקול רכישה של מלגזה.

מלגזות חשמליות או מלגזות דיזל – לשכור את המלגזה הנכונה עבורכם

כשאנחנו שוכרים מלגזות – מלגזות חשמליות או דיזל, קלות או כבדות – אנחנו צריכים להבין קודם כל מה העבודה שהמלגזה צריכה לעשות, מהם המשקלים שאיתם היא תתמודד ומהו טווח הזמנים שנחוץ לנו. לאחר שנעשה זאת – נדע בדיוק לאיזה שירות לפני וכמה עלינו לשלם.

הכתבה באדיבות איגל מלגזות – מלגזות למכירה

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן