כמה עולה להשכיר שירותי הסעות לתיירים בירושלים?

שירותי הסעות בירושלים

ירושלים היא אחת הערים המתוירות בישראל ומגיעים אליה מאות אלפי אנשים מכל רחבי העולם. אחת הדרכים הכי טובות לטייל בירושלים היא באמצעות שירותי הסעות, שניתנים על ידי מגוון רחב של חברות מקצועיות. הסעות בירושלים חוסכות זמן, כסף ומאמץ וגם מאפשרות לתיירים לנצל כל רגע פנוי בחופשה. כדאי לתאם את שירותי ההסעות מראש ולבצע השוואת מחירים יעילה. חשוב גם לאסוף המלצות על חברות הסעות וכך לוודא את רמת המקצועיות של הנהג.

פרמטרים המשפיעים על המחיר

אלו הגורמים העיקריים שקובעים כמה יעלו שירותי הסעות בירושלים והסביבה:

א. סוג הרכב – ניתן לבצע הסעות תיירים עם אוטובוסים, מידיבוסים ומיניבוסים. ככל שהרכב גדול יותר, כך צפוי המחיר לעלות. רצוי לתאם את סוג הרכב לפי מספר התיירים שמאשרים הגעה. בנוסף, לעיתים משתלם יותר לשכור שני רכבים קטנים יחסית מאשר רכב אחד גדול.

ב. מרחק – עלות ההסעות נגזרת מתוך מרחק הנסיעה. חברות הסעות גובות מחיר על פי קילומטרים או לחילופין לפי מספר ימים. לא כל התיירים זקוקים לרכב הסעות צמוד בירושלים כי יש הרבה ימים שבהם לא נערכים טיולים, אולם גם את הנושא הזה רצוי לברר מראש.

ג. בקשות מיוחדות – ניתן לשלב בין שירותי הסעות בירושלים לבין בקשות מיוחדות שקשורות לאטרקציות ואתרי התיירות. כל בקשה כרוכה בתוספת תשלום, שמחושבת לפי קריטריונים קבועים של חברת ההסעות. בקשות מיוחדות גם מתייחסות לרמת האבזור ברכב ולתוספות כמו מערכת מיזוג אוויר, תאי מטען גדולים מהרגיל וכן הלאה.

שירותי הסעות בירושלים

טווח מחירים

כדאי להשתמש במחירון המקובל בענף של הסעות בירושלים על מנת להציע לתיירים את השירות הטוב והמקיף ביותר. השכרת אוטובוס ליום ולמרחק של 200 ק"מ תעלה 1,700-2,600 ש"ח, לעומת השכרת רכב דומה למרחק של 400 ק"מ ולתקופה של 12 שעות שתעלה 2,700-3,800 ש"ח. השכרת מיניבוס למשך 4-6 שעות תעלה 600-1,100 ש"ח וכל תוספת לשעת נסיעה תעמוד על 100-400 ש"ח. לצורך השוואה, השכרת ואן למשך 4-6 שעות תעלה 550-700 ש"ח ותתאים לעד 20 נוסעים

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן