כמה עולה להתקין אינטרקום?

אינטרקוםמחפשים דרך לחזק את הבטחון האישי שלכם בבית או במתחם המשרד בו אתם עובדים. אחת מן הדרכים המוצלחות ביותר לעשות את זה היא על ידי התקנה מקצועית של מערכת אינטרקום. בהקשר זה נראה כי כיום לקוחות רבים תוהים כיצד ניתן לבצע התקנת אינטרקום במחיר סביר. על מנת לענות על השאלה הזו יש להתחיל בהגדרה בסיסית של המוצר והמכשיר. אינטרקום הוא למעשה מכשיר הדומה לטלפון המבוסס על קו תקשורת חוטי בלבד. הוא משמש ככלי תקשורת בין חדרים או חלקים שונים בתוך בניין ויש לו יתרונות רבים. המכשיר אינו תלוי בתקשורת אלחוטית ובהרבה מקרים הוא יכול לעבוד גם ללא מקור חשמל ואנרגיה. המכשיר מוכיח את עצמו בבנייני מגורים, מוסדות דיור מוגן, בתי מלון, בניינים מאובטחים ועוד. בנוסף, יש מגוון עצום של מערכות וניתן לבצע התקנת אינטרקום במחיר סביר תוך היכרות עם הפרמטרים המשפיעים על העלות.

גורמים הקובעים את מחיר ההתקנה

להלן גורמים המשפיעים על המחיר של התקנת מערכות אינטרקום בבית או בעסק:

א. סוג המערכת – התקנה של מערכת אינטרקום משוכללת עם מתאם לטלפון, מקודד, מצלמה או אפשרות להקלטת וידאו יקרה יותר מהתקנה של מערכת בסיסית בלבד.

ב. תנאי ההתקנה – ההבדל הגדול ביותר הוא בין התקנה של מערכת בבית פרטי לבין התקנה בבניין דירות של עד 16 דיירים. בבניינים גבוהים יותר גובים המתקינים תוספת.

ג. ביקור טכנאי – יש מקרים בהם התקנה מתבצעת רק לאחר ביקור טכנאי ותיאום מטרות וצרכים. ביקור טכנאי עולה לבדו 150-300 ש"ח והוא אינו כולל את הכנת התשתית.

טווח מחירים

באופן עקרוני, ניתן לומר כי בהתקנת אינטרקום מחיר של 1,000-4,000 ש"ח מייצג את הממוצע המקובל. התקנת מערכת בבית פרטי עולה 1,500-2,500 ש"ח, התקנת מערכת אינטרקום עם שפופרת בבניין דירות עולה 2,500-6,000 ש"ח והתקנה של מערכת דיגיטלית עולה 3,000-5,000 ש"ח. מעבר לכך, התקנת תשתית לפתיחת דלת עולה 1,000-2,000 ש"ח אולם התקנת מנעול חשמלי פשוט לדלת כניסה עולה 250-450 ש"חם בלבד עבור לקוחות פרטיים. 

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן