כמה עולה להתקין חלון בממ"ד?

חלונות לממ"ד

הממ"ד בבית שלנו הוא חדר חשוב מאוד – אך בזמן שגרה הוא יכול להיות פשוט עוד חדר

בשנת 2016, אחד החדרים החשובים ביותר בכל דירה ודירה במדינת ישראל הוא הממ"ד. זוהי עובדה פשוטה, שנובעת מהתלות שלנו בממ"ד עבור ביטחוננו האישי במצבים בהם ישנה סכנה סביבתית כזו או אחרת – מתקפה של טילים מצד אויבינו השונים, או רעידת אדמה שמוכיחה את עצמה עם השנים כסכנה ריאלית למדי במדינת ישראל. עם זאת, הממ"ד שלנו הוא לא חשוב רק מבחינת המיגון שלו, אלא גם מבחינת השימוש היום יומי שלנו בו כחדר לכל דבר בדירה שלנו, וחדר שכזה צריך, כמובן, חלון – וכעת נבין מה ההנחיות להתקנה של חלון בממ"ד ונבין מהו בהתקנה של חלון ממ"ד מחיר הוגן.

קצת על הצורך בהתקנת חלון בממ"ד, ועל המחיר שנשלם בממוצע עבור שירות זה

חלונות לממ"ד

  • הצורך בחלון והחלון הנכון – כמו כל חדר אחר, גם הממ"ד שלנו, שבו נשתמש בבית עבור חדר שינה לאחד המתגוררים בו, כחדר עבודה או לכל מטרה אחרת, צריך חלון מתאים לצרכיו. עם זאת, חלון ממ"ד צריך להתאים גם לצרכי המיגון של הממ"ד, וכך למעשה חשוב מאוד להבין שכלפי פנים חלון הממ"ד צריך להיות חלון זכוכית אטום, עם חלון חיצוני נוסף – נגד הדף ולמיגון שלם ואיכותי.
  • כמה זה עולה? בהתקנה של חלון ממ"ד מחיר הוגן צריך להיות מחיר שלם, כולל שני החלונות שנחוצים לנו או לכל אחד מהם בנפרד לפי הצורך שלנו. התקנה של חלון זכוכית אטום לממ"ד תעלה לנו בד"כ סכום שנע בין 1,500 ל-2,500 ₪. התקנה של חלון הדף לממ"ד תנוע בין 2,000 ל-3,000 ₪, וכאשר ההתקנה הנחוצה היא של שני החלונות ראוי לקבל מחיר הוגן ונמוך מערך שני המחירים יחד.

לביצוע התקנת החלון בצורה המקצועית והבטיחותית ביותר, עלינו לפנות לשירות המתמחה במרחבים מגונים

ניתן להבין כי כיום, כוללת התקנה של חלונות ממ"ד מחיר לא קטן שיש לשלם – אך מדובר במטרה חשובה במיוחד שעלינו להשקיע בה את מיטב המשאבים ולפנות אך ורק לאנשי מקצוע איכותיים ורלוונטיים עבורה – להבטחת המיגון האיכותי שלנו בחירום והנוחות שלנו בשגרה.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן