כמה עולה להתקין מדפי זכוכית?

מדפי זכוכית

מדפי זכוכית משמשים בתור פתרון אחסון יעיל ודקורטיבי. הם מתאימים לאולמות תצוגה, חנויות ודירות וניתן לשלב אותן עם חומרי גלם נוספים. עלות התקנתן מושפעת ממספר פרמטרים שכדאי להכיר על מנת לחסוך בהוצאות

זכוכית היא אחד מחומרי הגלם הנפוצים בעולם. כיום אפשר להשתמש בזכוכית על מנת לייצר מדפים עמידים, חזקים, דקורטיביים ויעילים. מדפים מן הסוג הזה משנים לחלוטין את אופי של חלל הפנים והם מתאימים עבור שורה ארוכה של שימושים.

ראשית, כדאי לשלב את המדפים בבית העסק על מנת להכניס את הלקוחות לאווירה הנכונה. שנית, המדפים יכולים להדגיש יתרונות של מוצרים באולמות תצוגה. המדפים גם יעילים בשימוש ביתי והם מיועדים לסלון, לחדרי שינה, לחדרי מקלחות וכמובן למחסנים פרטיים. כדאי לבחור היטב את אנשי המקצוע שמתקינים מדפים ולהכיר את הפרמטרים שמשפיעים על גובה ההוצאה.

גורמים המשפיעים על המחיר

אלו הפרמטרים העיקריים שקובעים כמה עולה להתקין מדפי זכוכית:

מדפי זכוכית

א. עלות הזכוכית – ההתקנה עצמה מתומחרת בנפרד מעלות הזכוכית והמדפים. ככל שהזכוכית חזקה, מחוסמת ומעוצבת יותר, כך צפוי המחיר שלה לעלות. יחד עם זאת, ניתן לחסוך בהוצאות באמצעות יצירת קשר עם אנשי מקצוע. כדאי גם להשוות בין דגמים ספציפיים של זכוכיות ולשים לב בעיקר להבדלים בין זכוכית טריפלקס, זכוכית מחוסמת, זכוכית חלבית, זכוכית מודפסת או זכוכית חלקה. אפשר גם לרכוש את הזכוכית ולבצע את ההתקנה באופן עצמאי.

ב. מחברים – התקנה של מדפים מחייבת התאמת מחברים. אלו הרכיבים שמחזיקים את המדף ומונעים ממנו ליפול. אפשר לחסוך בהוצאות אם משתמשים במחברי פלסטיק, אך עדיף להימנע מכך כדי לא לסכן את הציוד. רצוי לבדוק היטב באיזה עומס מסוגלים המחברים לעמוד ורק לאחר מכן להצמיד אותם למדפים. בנושא הזה כדאי גם להתייעץ עם אנשי מקצוע שמכירים את התחום ואת פתרונות המידוף השונים.

ג. מספר מ"ר – עלות העבודה מושפעת ממספר המ"ר לכל מדף. ניתן לדוגמא להתקין מדפי זכוכית על קיר אחד בלבד, או להחליט על כיסוי היקפי של כל הקירות. העבודה נמדדת במספר מ"ר כי זו הדרך הנוחה ביותר להשוות בין אנשי מקצוע. מעבר לכך, מספר המ"ר יכול לסייע לחיסכון במקום. הדרישה היחידה מבחינת הלקוח היא למדוד מראש את האיזור שבו מתקינים מדפים ורק לאחר מכן לבצע את ההתאמות.

טווח מחירים

כאשר מתעניינים במחירי התקנת מדפים, מתייחסים כאמור בעיקר לעלות של המדף עצמו. ההתקנה לבדה אינה יקרה ורוב הלקוחות מבצעים אותה באופן עצמאי.

לצורך השוואה, מדף זכוכית מחוסמת בעובי 6 ס"מ יעלה 250-400 ש"ח למ"ר, מדף שמיוצר מאותה זכוכית אך העובי שלו 8 ס"מ יעלה 360-500 ש"ח למ"ר. חברות שמשווקות את המוצרים מציעות התקנה והרכבה בבית הלקוח בתוספת של 100-300 ש"ח לפרויקט.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן