כמה עולה להתקין משאבה לבריכה ?

משאבה לבריכה

אנשים רבים כיום מחזיקים בבריכות פרטיות

בעבר נחשבו הבריכות הפרטיות לנחלתם של העשירים ביותר, היום עם הגידול בביקוש לבריכות, יצאו לשוק מגוון רב של דגמי בריכות שונים. היום כל משפחה בעלת חצר יכולה להרשות לעצמה לרכוש בריכה פרטית במחירים נוחים וכך להנות מהפריביליגיה והיוקרה של בריכה פרטית. בריכות פרטיות זקוקות לתחזוקה שוטפת, אחד המכשירים החשובים ביותר שיש לדאוג שימצא בכל בריכה הינו משאבה.

כל מה שרציתם לדעת על משאבות לבריכה

• מה תפקידה של משאבה לבריכה – בכדי שתוכלו להנות מבריכת שחייה פרטית לזמן ממושך ככל שניתן ישנה חשיבות רבה לתחזוקת הבריכה. תחזוקת בריכה באופן שוטף כוללת מספר רב של פעולות אשר באות להבטיח לכם מים צלולים ונקיים בבריכה. הבסיס לתחזוקת בריכת שחייה פרטית הינו התקנה של משאבה למים. משאבה לבריכה למעשה שואבת את מי הבריכה בכל זמן נתון ומחזירה אותם מסוננים ונקיים אל הבריכה. באמצעות הפעלת המשאבה בהתאם להוראות היצרן תוכלו להנות ממי בריכה נקיים וסטרילים.

• עלות ההתקנה של משאבה לבריכה – משאבות לבריכה הן חלק בלתי נפרד מתחזוקת הבריכה, כל בריכה אשר אתם רוצים להנות ממנה באופן ממושך ולא לסגור לאחר השימוש נדרשת למשאבה מסויימת על מנת לשמור על מי בריכה נקיים. העלויות של משאבות לבריכה משתנות, הטווח עומד בין 500 – 2000 שקלים. המחיר של המשאבה נקבע לפי היצרן שלה, האיכות שלה, הגודל וכמות המים אשר היא מסוגלת לשאוב. כל משאבה הינה בעלת הספקים אחרים או איכויות אחרות ולכן טווח המחירים בעולם זה יכול להיות גדול ביותר. חשוב לזכור, המשאבה היקרה ביותר אינה דווקא הטובה ביותר עבורכם, לבריכות שונות מתאימות משאבות שונות ולכן חשוב לקנות לפי ההתאמה לבריכה ולא לפי המחיר.

קניית משאבות אצל מומחים בתחום

שוק הבריכות בישראל נמצא בצמיחה כבר שנים רבות, מה שהוביל לכניסתם של עסקים חדשים לתחום זה. כאשא אנו קונים משאבה לבריכה נרצה לקבל תמורת כספינו מכונה טובה ואיכותית שתעשה את עבודתה ברמה גבוהה, לכן חשוב לפנות לעסקים עם מוניטין וותק בתחום הבריכות.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן