כמה עולה לוח שנה?

לוח שנה
לוח שנה
לוח שנה

המחיר של לוח שנה קבוע לאורך כל השנה!

מעוניינים לדעת כמה יעלה לכם להפיק לוח שנה? יש לזכור לפני כן, שמדבור ללא ספק על מחיר שיכול לספק לכם תמורה נהדרת. לוח השנה יכול לשמש כמזכרת נהדרת עבור הלקוחות, בתור מתנה נהדרת לאדם שיקר לכם, בתור אמצעי לקידום מכירות, בתור אמצעי שיכול להעלות למודעות נושאים חשובים מאד, ובקיצור – אפשר לעשות איתו מה שרוצים, מעבר כמובן ליעילות והפרקטיות שלו – אפילו בעידן שבו לכולנו יש לוח שנה במחשב או בסמארטפון. אם כך, מה תהיה עלות ההפקה של לוחות שנה?

ההשפעות השונות על מחירי ההדפסה

  • כמות דפים – אמנם בשנה יש רק 12 חודשים, אבל יש לזכור שכמות הדפים יכולה להשתנות. אפשר להדפיס חודש אחד על דף ואפשר חודשיים על דף. אפשר ליצור הדפסות דו צדדיות, אפשר להוסיף דפים נוספים עם מסרים יוצאי דופן, להכפיל את כמות דפים עם תמונות מיוחדות, וכיו"ב. כמובן שככל שיש יותר דפים גם מחיר ההפקה של לוח שנה יעלה.
  • גודל הדפים – כמובן שגם לגודל הדפים של לוח השנה, תהיה השפעה משמעותית מאד על המחיר הסופי. את הגודל של הלוח נהוג לציין בגודל סטנדרטי של דף. יש לזכור שלמשל, לוח שנה בגודל דף של 4A, יהיה לרוב זול יותר מלוח עם אותה כמות דפים, אבל בגודל של 3A, ויש לקחת זאת בחשבון.
  • איכות הנייר – יש אפשרות להדפיס לוחות שנה על משטחים שונים ועל ניירות באיכות משתנה. כמובן שאם תרצו להדפיס את הלוח על נייר כרומו איכותי לדוגמה – המחיר יהיה גבוה יותר, שכן מדובר על חומר עמיד יותר.

ומהם המחירים המקובלים ללוחות שנה?

כאמור, המחיר שתשלמו עבור הפקה של לוח שנה אצל בית דפוס ישתנה בין כל קטגוריות השונות שציינו, אבל יש בכל זאת טווח מקובל. כמו כן יש לזכור שמדובר על מחיר ללוח בודד, ויש להכפיל אותו בכמות העותקים הרצויים להדפסה. הטווח המקובל נע בין 50 ש"ח ללוח שנה קטן ובסיסי, ויכול להגיע גם ל140 ש"ח עבור לוחות גדולים ומשוקעים.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן