כמה עולה לטפל בהצפה בעסק?

נזקי הצפה

כאשר העסק שלכם נפגע מהצפה, הנזק הוא מקיף והטיפול בו הוא לא פשוט
הצפה היא מצב שאף אחד מאתנו לא רוצה שיתרחש בעסק שלו. היא יכולה להיגרם כתוצאה ממגוון לא קטן של גורמים. דוגמה טובה לכך היא מצב של עליית צנרת ביוב, שמובילה להצפה בבית העסק. גם תקלה או פיצוץ בצינור חשוף, או בכיור יכולים להוביל להצפה, במיוחד כאשר מדובר במצב שקורה בלילה או בסוף שבוע ואף אחד לא שם בכדי לטפל בו מידית. במצבים שכאלה, הנזק שכמות מי כזאת יכולה לגרום לנו הוא נזק משמעותי ביותר – נזק לרהיטים ולמכשירי חשמל, נזקי מים בשטיחים וברצפה, עובש, התנפחות, קורוזיה ועוד. במצבים שכאלה, יש לא מעט משימות חשובות עבור טיפול בבעיה– החל משאיבת המים והטיפול בגורם הבעיה, דרך השיקום של כל מרכיב בעסק .

כמה עולים המרכיבים השונים של הטיפול?

• עלות המרכיבים השונים – בתור התחלה, חשוב לפרק את משימת הטיפול בהצפות למרכיביה השונים ולהבין כמה כל אחד מהם יכול לעלות בנפרד. המרכיב הראשוני והבסיסי ביותר הוא שאיבה, וזהו שירות שעולה בדרך כלל בין 1,200 ל-3,000 ₪, בהתאם לקלות הגישה ולהיקף ההצפה. גם הטיפול בבעיה שגרמה למקרה הוא חשוב, וכאן טווח המחירים לתיקון פיצוץ או תקלת צנרת נע בין 700 ל-2,000 ₪ בהתאם לסוג התקלה. לבסוף, יש לשקם ולשחזר את הרהיטים, ולנסות להציל מה שניתן מהשטיחים, לשקם את הריצוף ולבדוק גם את תקינות מכשירי החשמל. כל אחד מהמשימות האלה נעה בטווח שבין 500 ל-1,000 ₪ ליחידה, ולכן מדובר פה במשימה לא זולה כלל.
• ומה עם שירות מרכזי? כיום, קיימים שירותים שמספקים פתרונות מרכזיים ומאוחדים לטיפול במקרים אלו. שירות שכזה הוא בעל מספר יתרונות בולטים – האחת, הוא שמדובר בחיסכון גדול של זמן מול התנהלות עם אנשי מקצוע שונים, כאשר אנשי מקצוע מנתחים את המצב ושולחים כל מרכיב לטיפול הנחוץ לו, ודואגים לשיקום וטיפול מהירים בהצפה בעסק שלכם ונזקיה. מעבר לכך, מדובר גם בשירות שבדרך כלל חוסך לכם לא מעט כסף – כשהוא מרכז תחת קורת הגג שלו את השירותים שנחוצים לכם, וגובה מכם מחיר אחוד בהתאם למצב הנזק בעסק.

טיפול בהצפות
פנו לשירות אחד שמרכז עבורכם את טיפול מקצועי ויעיל

הצפה בעסק היא אחד המצבים הקשים והסבוכים אליהם ניתן להגיע. מאידך, עם שירות מקצועי של פתרונות וטיפול בהצפות, אפשר להגיד באמת כי לא מדובר בסוף העולם אלא במצב בר טיפול, שניתן להשתקם ממנו במהירות. כל מה שנחוץ לכם הוא רק לאתר את השירות הנכון שיבצע עבודתו במהירות וביעילות.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן