כמה עולה לייצר ולהתקין מעקות דקורטיביים

מעקות לבית

מעקות דקורטיביים חייבים להשאיר עניין אצל כל מי שרואה אותם, כיום בעידן שבו התעשייה מתפתחת מיום ליום – קשה מאוד לחדש ולגרום עניין בתחום של מעקות דקורטיביים, ולכן חשוב מאוד לדעת איזה חברה המספקת מעקות דקורטיביים תוכל לייצר עבורכם את המעקה המושלם מבחינתכם ומבחינת החלל שבו הוא אמור להיות.

מאיזה חומר עשויים מעקות דקורטיביים?

מעקות דקורטיביים יכולים להיות עשויים כמעט מכל סוג של חומר, האופציה השכיחה ביותר היא מעקה דקורטיבי העשוי מברזל – אך כיום ניתן למצוא מעקות מעוצבים העשויים גם מזכוכית וגם מעץ כך שההתאמה של החומר ממנו יהיה המעקה הדקורטיבי שלכם חייב להיות בהתאם לדרישות שלכם ובהתאם לצרכים שלכם. הצורך בבחירת חברה העוסקת בעיצוב וייצור של מעקות דקורטיביים ברמה גבוהה מעקות לביתמהותי כאשר אתם לא יודעים איזה סוג של מעקה הכי מתאים לכם – רק אנשי מקצוע ברמה גבוהה יוכלו להתאים בצורה מושלמת את סוג המעקה למצב הנתון בשטח כך שמצד אחד הוא יחזיק מעמד זמן רב וישתלב בצורה מושלמת במקום אליו הוא מיועד.

מעקות דקורטיביים – מה המחירים?

אחד הדברים שהכי מרתיעים אנשים ובעלי עסקים ממעקות דקורטיביים זה המחיר שלהם, למראית עין נדמה כי מעקות ברמה כל כך גבוהה עלולים לעלות הון אך זוהי רק אחיזת עיניים. לרוב מעקה דקורטיבי יעלה יותר בעד 30% מאשר מעקה רגיל, כאשר מעקות ברזל דקורטיביים יעלו לכם בין 700-1500 ש"ח למטר. לצורך הדוגמא מעקה זכוכית דקורטיבי יכול להתחיל מ-1500 ש"ח למטר ויכול להגיע עד 2500 ש"ח למטר. המחירים של השילובים בין האופציות השונות (מעקות ברזל עם זכוכית ומעקות ברזל עם עץ) ינועו סביב 1000 ש"ח ומעלה. כמובן שכדאי מאוד לבצע סקר שוק ולבדוק מבצעים של חברות שונות, תמיד ניתן למצוא מחירים אטרקטיביים ומשתלמים כאשר זה מגיע לתחום של מעקות דקורטיביים.

מעקה דקורטיבי – איך בוחרים חברה מתאימה?

לא בהכרח החברה אשר תנקוב במחיר הגבוה ביותר היא החברה הנכונה עבורכם, אומנם מחיר יכול בהחלט להעיד על איכות החברה כי באופן מוכח כל מה שעולה זול לעיתים משלמים עליו הרבה יותר בטווח הרחוק. בנוסף עליכם לזכור כי את התקציב שלכם אתם יכולים לסדר על פי סוג המעקה אותו אתם רוצים עבורכם, מעקות זכוכית דקורטיביים לצורך הדוגמא הם המעקות היקרים ביותר, ואילו מעקות ברזל ועץ דקורטיביים יכולים להתאים כמעט לכל אחד בזכות המחיר הזול יותר שלהם. הבחירה שלכם בחברה שתבצע עבורכם את העבודה חייב להיעשות על פי הרזומה והניסיון של החברה, בנוסף רצוי כי תדרשו לראות עבודות ועיצובים אחרונים של החברה ושל עובדיה – כך תוכלו לדעת למעלה מכל ספק כי החברה ממנה אתם לוקחים את המעקות היא אמינה ואיכותית בדיוק כפי שאתם שואפים עבורכם עצמכם.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן