כמה עולה לילה במלון

מלוןנופש במלון הוא נופש חווייתי ואיכותי. כל מלון גובה מחירים אחרים על כל לילה או לפי זמן השהות הכולל. אז כמה עולה לילה במלון יוקרה לעומת לילה במלון אחר, ועד כמה זה משתלם?
כשיוצאים לנופש, לא משנה באיזה יעד, בחירת המלון שבו שוהים היא חשובה. יש אופציות אחרות, כמו צימרים או חדרי אירוח, אבל השהות במלון הופכת את הנופש לאיכותי יותר ולחוויה מהנה במיוחד.

מלון יוקרה מול מלון זול

בעת בחירת המלון שבו שוהים במהלך החופשה, יש שתי אופציות עיקריות, והן מלון יוקרה או מלון זול. כל מלון גובה מחיר אחר עבור כל לילה ששוהים בו, או לפי תקופת השהות הכוללת, וההבדל במחירים יכול להיות משמעותי מאוד. לדוגמא, בדצמבר, חופשה באמצע שבוע במלון יוקרה כמו מלון בראשית יכול להתחיל בסכום של 650 שקלים ללילה לאדם בחדר זוגי, כאשר ההזמנה מתבצעת עבור 2 לילות לפחות. לעומת זאת, במלון כמו קלאב הוטל אילת אפשר להשיג דילים במחירים נמוכים יותר, למשל 440 שקלים ללילה באמצע שבוע, בהזמנה של מינימום 3 לילות.

לא רק המחיר קובע

אבל הבחירה בין מלון יוקרה לבין מלון זול אינה תלויה אך ורק במחיר. מי שרוצה איכות, צריך לשלם יותר, ובהשוואה בין מלון בראשית לבין מלון קלאב הוטל אפשר לראות שיש הבדל עצום בתמורה שמקבלים בעד התשלום. במלון היוקרה אתם מקבלים נוף עוצר נשימה, שירות אישי ברמה הגבוהה ביותר, וארכיטקטורה ועיצוב מרשימים. במלונות יוקרה, שמים לב לכל הפרטים, גם הקטנים ביותר. לעומת זאת, במלון זול הכל מסחרי מאוד, ולכן המחירים נמוכים, מה שאומר שהשירות ברמה נמוכה יותר, האווירה במלון לא נעימה במיוחד, ואין דגש על הפרטים שהופכים את החופשה לאיכותית.

לקרוא את האותיות הקטנות

כמובן שכל דיל או מבצע מגיעים עם תנאים ומגבלות, וייתכן כי בקריאה קפדנית הדיל כבר לא ייראה משתלם כל כך למרות המחיר הנמוך. אי בדיקת הדברים לעומק גורמת להרבה אנשים להתאכזב מהחופשה שלהם, אחרי שבחרו דווקא את הדיל הזול ביותר.

אז מה מקבלים בתמורה לתשלום?

משום שהשהות במלון היא חלק בלתי נפרד מהחופשה, צריך לבדוק את רמת השירות בו, את העיצוב של החדרים ואת כל ההטבות או הפינוקים שמקבלים כל זמן ששוהים במלון. הרבה פעמים, במלונות זולים מקבלים היצע דומה לזה שיש במלונות יוקרה, אבל האיכות ומידת ההנאה שונות לגמרי. מלון יוקרה הוא אינטימי יותר, ולכן חוויית השימוש במתקנים שונים כמו חדר הספא והכושר היא טובה יותר, לעומת השימוש במתקנים אלה במלונות זולים.

חשוב לזכור שלא תמיד צריך את כל מה שהמלון המסחרי והזול מציע, ולפעמים המגוון הרחב דווקא פוגע באיכות. מלון זול שמנסה לפנות לקהל הרחב, אין לו נישה ברורה; יש בו הרבה מהכל, ובעצם אין בו דבר. לעומת זאת, מלון יוקרה הוא תמיד עם נישה אחת וברורה, ולכן כל שירות שהוא מספק נבחר בקפידה והוא הטוב ביותר.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן