כמה עולה לילה במלון בים המלח?

כמה עולה לילה במלון בים המלח2]

כמה עולה לילה במלון בים המלח2]מעוניינים לעשות נופש בארץ עם טיפולי בריאות שונים ברמה בינלאומית? מעוניינים לדעת כמה עולה לילה במלון בים המלח? הגעתם למקום הנכון. מחירי מלונות משתנים בהתאם לביקוש, לסוג המלון, כמות האורחים וכדומה. בים המלח יש מלונות מסוגים שונים החל מבתי הארחה ועד למלונות פאר של חמישה כוכבים, המאובזרים בכל הציוד הנדרש לניצול מירבי של המקום, ואפשרויות הספא וטיפולי הבריאות הקיימים במקום.

הגורמים המשפיעים על מחירי חדרים בים המלח

סוג המלון ואיכותו

כל אחד יודע כי סוג המלון ואיכותו הנמדדים בשיטת הכוכבים משפיעים על מחיר חדר ללילה. מלון חמישה כוכבים יהיה שונה במחיר ממלון שלושה כוכבים או מחדר בבית הארחה באחד הקיבוצים בסביבה וכדומה. גם בחירה במלונות מסוג "הכל כלול" משפיעה על המחיר בהתאם למלון ולדירוגו. כלומר: המחיר נקבע על פי דירוג המלון, ודירוג זה כולל בין היתר את גודל המלון, השירותים הנלווים בתוך ומחוץ למלון, גודל החדרים והאיבזור המצוי בהם, מספר המסעדות וסוג האוכל במלון, מספר החנויות במלון וכדומה.

סוג החדרים

גם סוג החדרים קובע את עלות השכרתם. כפי שידוע, בכל המלונות ובתי הארחה יש סוגים שונים של חדרים החל מחדרים סטנדרטיים לזוגות ועד לסוויטות גדולות ומרווחות מסוגים שונים. בחירה בכל אחד מסוגי חדרים אלה משפיעה על המחיר באופן משמעותי.

עונות השנה

גם לעונות השנה יש השפעה כעל מחירי השכרת חדרים במלונות ים המלח, כאשר העונה החלשה והזולה יותר היא עונת החורף, ובכל יתר העונות עולים המחירים בהתאם.

ימי השבוע

הזמנת חדרים באמצע השבוע לעומת סופי השבוע תהיה זולה יותר. בנוסף, השכרת חדר לכמה ימים תהיה זולה יותר מהשכרת חדר ללילה בודד.

דילים ומועדי ההזמנה

במלונות ים המלח, כמו במלונות במקומות אחרים, ניתן להשיג דילים מסוגים שונים. דילים לקבוצות יהיו זולים יותר פר חדר מהשכרת חדר בודד באופן עצמאי, ניתן להשיג דילים של הדקה התשעים במועד סמוך ליום ההשכרה, ניתן להשיג דילים עונתיים וכדומה. גם מועד ההשכרה יכול להשפיע על השכרת חדרי מלון בים המלח. לדוגמה: אם אתם מזמינים זמן רב מראש יהיו מחירי החדרים זולים יותר מהשכרת החדרים בסמוך למועד החופשה שלכם.

שירותים מיוחדים

מלונות ים המלח ידועים בשרותי הספא והבריאות המגוונים שלהם. ברבים מן המלונות כלולים שירותים בסיסיים אלה במחיר ההשכרה של החדרים, אבל תמיד מומלץ לברר אודות עלות השימוש במתקנים ובשירותים אלה, כי יש כאלה שיש להוסיף כסף על מנת להשתמש בהם.

טווחי מחירים של חדרים בים המלח

אז כמה עולה לילה במלון בים המלח? תלוי במה שאתם מחפשים. להלן כמה דוגמאות למחירי חדרים באיזור ים המלח:
מחירי ההשכרה ללילה באמצע השבוע בבתי הארחה בסביבת ים המלח ינועו בין 360 ל 400 ₪ לזוג כולל ארוחת בוקר בעונת החורף, כאשר השכרת חדרים לסוף השבוע באותם תנאים תהיה זהה בעונה זו. במלונות יהיה המחיר לעונה זו בינן 850 ל 1000 ₪ לזוג ללילה, כולל חצי פנסיון וחבילת טיפולי בריאות בסיסית.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן