כמה עולה לילה במלון כרמים?

מלון כרמים בירושלים

אחד המלונות שנחשבים איכותיים, מהממים ונעימים מאד, הוא ללא ספק מלון כרמים, אשר נמצא בפתחה של העיר ירושלים. מדובר על מלון נהדר ומקסים, שיכול להתאים גם לזוגות מלון כרמים בירושליםשמעוניינים בחופשה קטנה ומרגיעה, וגם במשפחות עם ילדים גדולים מעל גיל 10, שמעוניינים בחופשה באווירה אחרת. כמובן שכמו כל בית מלון – גם השהות במלון זה כרוכה בתשלום. אולם, כאן עולה השאלה, כמה יעלה לילה אחד במלון כרמים? כמובן שיש מחירים בסיסיים, אבל יש גם השפעות שונות על המחיר, כלפי מעלה או כלפי מטה שכדאי לסקור.

מה משפיע על המחיר ללילה?

  • אמצע שבוע או סופ"ש? – קודם כל, מה שמשפיע יותר מכל על המחיר לשהות לילה בתוך מלון כרמים הוא כמובן השאלה של היום בשבוע. באופן טבעי, אם אתם יוצאים לנופש במלון במהלך הסופ"ש, המחיר יהיה גבוה יותר מאשר לילה באמצע השבוע. מבחינה זו, אם אתם רוצים לשהות במלון האיכותי ובכל זאת לקבל הצעת מחיר אטרקטיבית יותר – אפשר לפנות כמה ימים באמצע השבוע ולקבל הצעת מחיר משתלמת יותר.
  • עונת התיירות – כמובן שהמלון מושפע גם מעונת התיירות ומהביקוש. כאשר מדובר על עונת הקיץ, הביקוש לשהות במלון הוא גבוה יותר – ולכן כלל המחירים ללילה אחד עולים. לעומת זאת, כאשר מדובר על עונת החורף, אחרי שחגי תשרי כבר עברו, עוד לפני חג הפסח – זוהי תקופה שבה הביקוש הוא נמוך יותר. גם כאן, אם חפצה נפשכם ללילה בתוך מלון כרמים ואתם מחפשים מחיר טוב- אל תירתעו ממזג האוויר הקר, והזמינו לעצמכם לילה במלון דווקא בתקופה שבה הביקוש הוא נמוך יותר, כמו גם המחיר.
  • חבילות עיסויים – בתוך מלון כרמים נמצא אחד ממרכזי הספא הגדולים, המפוארים והיוקרתיים ביותר שאפשר למצוא. כמובן שטיפולי הספא הם תמורת תשלום נוסף. עם זאת, ניתן למצוא חבילות נופש מיוחדות למלון שהן קצת יותר רגילות מהמחיר הבסיסי, אך היתרון הוא בכך שהן כבר כוללות בתוכן את העלות לטיפול אחד במרכז הספא (עלות שלו הייתה משולמת בנפרד הייתה במחיר גבוה יותר).  לכן אם ממילא אתם מתכננים לבקר בספא של המלון – כדאי לשקול את החבילות הללו.
  • מבצעים – כמובן שמעבר לכל הפרטים הנ"ל, הרי שלעתים תוכלו למצוא מבצעים שונים אשר יורידו את המחיר ללילה אחד. כך למשל אם תבחרו לעתים לשהות במלון בתאריכים שעבורם הביקוש נמוך, או אם מזמינים ברגע האחרון או מן רב מראש-  אפשר לעתים למצוא הצעות אטרקטיביות יותר.

 

ומהו המחיר המקובל?

בהכללה, ניתן לומר כי המחיר עבור לילה אחד בתוך מלון כרמים מתחיל מ600 ש"ח לאדם, ויכול להגיע עד ל1,00 ש"ח לאדם ללילה. כמובן שהמחירים השונים מושפעים מאד מכל הנתונים שהצגנו לגביכם. הדבר מראה לכם שמכל מקום אפשר גם לשהות במלון יוקרתי- וגם לשלם מחיר הוגן.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן