כמה עולה לימוזינה להשכרה?

לימוזינה להשכרה

ניתן לשכור לימוזינה לטובת שורה ארוכה של אירועים ומסיבות. זה פתרון מצוין לחתונות, ימי הולדת, בר מצווה, בת מצווה וכמובן צילומים ביום האירוע. אפשר גם לשלב את הנסיעה בלימוזינה עם אירועים מיוחדים כדי ליהנות מחוויה לכל החיים.

חברות שעוסקות בתחום מקצות לימוזינה להשכרה לפי שעה. השאלה היחידה היא איזה סוג של אירוע הלקוח מתכנן ואיזה לימוזינה יכולה להגשים עבורו את כל החלומות. בנוסף, הלימוזינה כוללת מיני בר, כסאות מרופדים ולעיתים גם מערכת הגברה וסאונד.

גורמים המשפיעים על המחיר

אלו הפרמטרים העיקריים שקובעים כמה תעלה לימוזינה להשכרה לאירועים ומסיבות:

 

א. סוג הלימוזינה – ההבדלים העיקריים במחירים נובעים מסוגים שונים של לימוזינות. האפשרויות הן השכרת לימוזינה קצרה, ארוכה או ג'יפ. המחיר הוא בכל מקרה לפי שעה ולשעה שלמה ראשונה. כל שעה נוספת כרוכה בתשלום נפרד. לימוזינה קצרה מיועדת עד 6 נוסעים, לימוזינה ארוכה עד 7 נוסעים ולימוזינת ג'יפ עד 8 נוסעים.

ב. קישוטים – אפשר לשלם על קישוטים מיוחדים של לימוזינה להשכרה לפני אירועים ומסיבות. התוספת למחיר ההשכרה עומד על 200-250 ש"ח.

ג. איסוף – עלות לימוזינה להשכרה היא להסעה לאירוע בלבד. לכך יש להוסיף את השכרת הלימוזינה לאיסוף בסוף האירוע. אפשר לברר מראש על העלות הנפרדת הזו ולהתמקח עם חברת ההשכרה כדי לחסוך בהוצאות.

 

טווח מחירים

מכל האמור לעיל ניתן להבין מדוע הפרשי המחירים בין לימוזינות להשכרה עשויים להגיע למאות שקלים. השכרת לימוזינה קצרה לחתונה למשל תעלה 2,400-3,000 ש"ח, בעוד השכרת לימוזינה ארוכה לאירוע דומה תעלה 2,500-3,500 נוסעים. לצורך השוואה, השכרת לימוזינת ג'יפ תעלה 3,000-3,500 ש"ח והמלימוזינה להשכרהחיר תמיד כולל נהג מלווה.

התוספת להשכרת לימוזינה לאיסוף בסוף האירוע היא 800-1,400 ש"ח כל שעה נוספת עולה 300-800 ש"ח. במידה ומעוניינים להחליף את הלימוזינה ברכב יוקרה כמו מרצדס, קרייזלר או פורשה, העלות הממוצעת היא של 1,400-2,400 ש"ח.

לסיכום, השכרת לימוזינה היא פתרון מצוין לאירועים אך המחיר מורכב מגורמים רבים. כדאי להכיר את הגורמים הללו ולבדוק אותם לפני חתימה על חוזה השכרה.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן