כמה עולה לכם עבודות מנוף?

כמה עולה השכרת מנוף?

כמה עולה השכרת מנוף?מחירים ושיקולים בבחירת סוגי עבודות מנוף

עבודות מנוף או הרמה והנפת זכוכית לגובה בואקום חשמלי יכולים לתת מענה על צרכים רבים. באופן כללי, ניתן למנות מספר סוגים של עבודות מנוף:

–          הרמת משטחים ועצים

–          הרמת מטענים ומכולות

–          הרמת רעפים לגגות

–          הרמת בובקט באתרי בנייה

–          הרמת פיגומים לצורך הקמת תשתית

–          הרמת ג'קוזי ומתקני ספא עבור לקוחות פרטיים, בתי מלון ובנייני מגורים

–          הרמת שלטים

–          הרמת מבנים

במידה ומשתמשים במנוף עם סל אדם ניתן להחליף תאורה, לתקן חשמל בעמודים, לבצע תיקונים בגובה ועוד. בסקטור העסקי ניתן למצוא לא מעט סוגי עבודות מנוף המיועדים להעברה של מכונות דפוס, הובלת משרדים, פינוי פסולת והכנת תשתית ועוד. יחד עם זאת, הסוגים הרבים של עבודות מנוף לא תמיד עוזרים ללקוחות למצוא שירות במחיר משתלם.

הכירו את טווח המחירים למנופים

קבלנים הבקיאים בענף הבנייה מכירים היטב את היתרונות של המנוף, ויודעים כיצד לנצל אותו. לעומת זאת, אנשי מקצוע אחרים, ולקוחות פרטיים זקוקים לשירותיהם של מפעילי מנוף בעלי הכשרה, רישיון ומיומנות. מחירון עבור סוגי עבודות מנוף פופולאריים יכול לעזור לכל מי שעושה את צעדיו הראשונים בתחום:

1. העבודה הבסיסית של שירותי מנוף כוללת הקצאת משאית סמי, ומנוף הידראולי לעומס של עד 30 טון. מחיר העבודה הזו עומד על בערך 3,800-4,800 ש"ח, לעומת טווח מחירים של 4,500-5,800 ש"ח עבור מנוף הידראולי לעומס של עד 60 טון.

2. משאית מנוף סל לשני אנשים, המתאים לגובה של עד 17 מטר עם מפעיל וכושר הרמה של 500 ק"ג תעלה 3,100-4,000 ש"ח. זהו מחיר משתלם במיוחד בהתחשב בטווח העבודות אותן ניתן לבצע עם מנוף מן הסוג הזה.

3. המחירים של סוגי עבודות מנוף עולים, כאשר נדרשת הנפה והרמה של משקלים כבדים במיוחד. כך לדוגמא ניתן למצוא הצעת מחיר של 16,000-21,000 ש"ח עבור מנוף הידראולי המסוגל להרים עד 100 טון, ומחיר אפילו גבוה יותר של 29,000-38,000 למנוף הידראולי עד 200 טון.

4. המחיר המקסימאלי לעבודות עם מנוף הידראולי 400 טון יהיה 45,000-59,000 שקלים, ולכן רק קבלנים בפרויקטים גדולים מזמינים אותו.

לא על המחיר לבדו 

בניגוד למה שנהוג לחשוב, המחיר הוא לא השיקול המרכזי בבחירת חברה לצורך ביצוע עבודות מנוף. למרות שיש חשיבות אדירה לעלות של העבודות, כדאי לקחת בחשבון גם את המקצועיות, האמינות וההתחייבות ללוח הזמנים. השכרת עבודות מנוף במחיר נמוך, אך עיכוב משמעותי בבנייה עשוי לעלות הרבה כסף לקבלנים שהעבירו התחייבויות. בנוסף, על הקבלן לוודא שהחברה המבצעת את עבודות המנוף מקפידה על הבטיחות, וכך מונעת תביעות מצד העובדים.

לסיכום, המחירים של סוגי עבודות מנוף משתרעים על פני טווח של אלפי שקלים, ולכן יש לקבל הצעת מחיר מסודרת בהתאם לצרכי הלקוח. רק בצורה כזו ניתן להבטיח את יעילות העבודות ואת שביעות הרצון של כל הצדדים.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן