כמה עולה למתג בר מצווה

מיתוג אירועים הוא אפשרות איכותית במיוחד בהפקת אירוע בר המצווה המתקרב

רבים אולי שמעו על האפשרות של מיתוג אירועים, ובכלל זה גם על האפשרות של מיתוג בר מצווה, בלי להבין בדיוק במה מדובר וכיצד הדבר משדרג את האירוע משמעותית. ובכן, חשוב להסביר כי מיתוג של אירועים הוא למעשה הפיכה של האירוע למתאים לקונספט מסוים, כאשר הקונספט הזה יכול להיות צבעים, עונות השנה, או אפילו מיתוג ספציפי שקשור לחתן בר המצווה. המיתוג עצמו מתבצע דרך התאמה של ההזמנות, האלמנטים המודפסים השונים באירוע (תפריטים, מזכרות וכדומה), וכן עיצוב של המרחב כולו בהתאם לאותו הקונספט, על ידי שירות שמתמחה בתחום. כעת, נבין בדיוק מה העלות של שירות שכזה.

כמה צריך לעלות לכם מיתוג איכותי של בר המצווה שאתם מתכננים? מהן האפשרויות בתחום?

מהן האפשרויות במיתוג אירועים? כשאתם רוצים לבצע מיתוג בר מצווה, אתם צריכים להכיר את כל האפשרויות שניצבות בפניכם. אתם יכולים לפנות לשירות שמתמחה במיתוג באמצעות מוצרי דפוס, וכך לקבל חבילות בסיסיות של מיתוג אירועים משלב ההזמנות ועד התפריטים והמזכרות באירוע עצמו, ואתם יכולים לפנות לשירות שנוגע באופן ספציפי במיתוג אירועים ומתמחה בתחום, וכך לקבל שירות נרחב יותר שיכול לכלול גם עיצוב של המרחב ואלמנטים שונים הקשורים לאוכל, לכלים וכדומה.

מיתוג בר מצווה

כמה זה עולה? העלויות של מיתוג בר מצווה משתנות באופן מהותי בהתאם לסוג המיתוג, בהתאם לאירוע עצמו ובהתאם להיקף העבודה הנדרשת. באופן כללי, המחירים יתחילו באזור ה-3,000 ₪ ויטפסו משם מעלה, כאשר עבור חבילה נרחבת הכוללת כל מה שבין ההזמנות לאירוע ועד לעיצוב של המרחב כולו וכל פרט ופרט באירוע – תצטרכו בדרך כלל לשלם אלפים רבים של שקלים, בהצעת מחיר פרטית מול השירות אליו תפנו.

הדבר החשוב ביותר הוא לתכנן את האירוע האיכותי ביותר – במיתוג ברמה גבוהה

כשאתם מתכננים את אירוע בר המצווה בצורה הטובה ביותר, ופונים לשירות מקצועי של מיתוג בר מצווה, אתם מעניקים לילד שלכם את החוויה המדהימה ביותר בדיוק כפי שהוא כל כך רוצה – וחשוב להשקיע בכך בצורה נכונה בהתאם לכך.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן