כמה עולה למתג עטים למשרד?

מיתוג עט למשרד

כדי למתג את המשרד שלכם אתם צריכים לחשוב על אביזרים שמצד אחד יהיו שימושיים מאוד ומצד שני יהיה עליהם מספיק מקום למתג, וכמובן שהמחיר שלהם יהיה זול. לכן עטים הם הדבר שהכי קל למתג וזה הזמן להבין כיצד עושים את זה ומדוע זה כל כך חשוב.

מהם עטים ממותגים למשרד?

עטים ממותגים למשרד הם למעשה עטים שעליהם מופיע הלוגו והשם של המשרד, במידה ויש, וכך למעשה יוצרים עוד פרסום. יש חשיבות רבה לעטים הממותגים כאשר מצד אחד העטים הללו יוצרים עוד פרסום בעיני לקוחות, משקיעים, שותפים וכל מי שמקבל אותם ומצד שני הם יכולים ליצור תדמית טובה יותר גם בעיניה עובדים. ככל שהשם של המשרד יהיה מפורסם יותר התדמית שלו תעלה וזה טוב לעסקים. עטים ממותגים למשרד יכולים להיות פשוטים מאוד או מעט יותר יוקרתיים וזה כבר בחירה של כל משרד ומשרד.

מדוע עטים אלו מועילים למשרד?

העטים יכולים להועיל למשרד כיוון שהם לרוב יהיו גם מחוצה לו. ממש כמו כרטיס חבר מועדון שפאבים ומסעדות עושים היום כמעט באופן קבוע, כמו גם חנויות בגדים וחברות נוספות במשק, גם עטים ממותגים יכולים לעשות את אותה העבודה. עטים ממותגים יעזרו למשרד לפרות גבולות ולהגיע לשולחנות עבודה של חברים של העובדים שלהם שקיבלו אותם, וזו למעשה הפרסומת הכי טובה שאפשר לקבל. בגלל שהעט עצמו הוא מוצר שימושי מאוד הרי שזו פרסומת שתישאר זמן רב כי עט הוא לא מוצר שזורקים סתם כך כל עוד יש בו דיו.

כיצד נוכל למתג עטים למשרד?

כדי למתג עטים למשרד יש צורך לפנות לחברה מתאימה, כאלו תוכלו למצוא דרך גוגל. בהקלדה בשורת החיפוש תוכלו למצוא עטים ממותגים גם באזור מגורכם ואפילו תוכלו להזמין אותם דרך האינטרנט בלי לצאת מהבית. אם אתם רוצים עטים ספציפיים, אולי אפילו כאלו שאין במלאי של אותה חברה, תוכלו להתקשר אליה ואפילו לקבוע פגישה אך לרוב אין בכך צורך. העטים הממותגים בדרך כלל לא יהיו מורכבים מידי, מדובר בסך הכול בעט די בסיסי שניתן להדפיס עליו את השם של החברה ובכך לקבל את כל היתרונות שעליהם הרחבנו מקודם.

כמה עולה למתג את העטים?

עטים ממותגים למשרד יכולים לעלות החל מ-5 שקלים לעט ועד 10 שקלים לעט. כמובן שיש מחירים גבוהים ונמוכים יותר אך זהו המחיר הממוצע. המחיר יהיה גבוה יותר אם מדובר בעט יוקרתי או בהדפסה ייחודית, ויהיה נמוך יותר ככל שמדובר בעט זול יותר. בדרך כלל כדי למתג את המשרד בצורה נכונה עם העט יש צורך לבחור עט שיהיה מתאים לרושם שרוצה ליצור המשרד. לא יהיה יאה אם משרד יוקרתי יבחר בעטים זולים מאוד ויעניק אותם ללקוחות שלו יחד עם הפולדרים שבהם יש כתובים שירותי המשרד. אפשר גם למתג כמה סוגי עטים ולהשתמש בהם כפי שרוצים.

מה משפיע על המחיר של העטים?

מלבד איכות ההדפסה וסוג העט, גם החברה שיוצרת את העטים ומדפיסה עליהם קובעת את המחיר. אם אתם רוצים לקבל את העטים הממותגים במחיר הכי טוב שיש אתם חייבים לבצע סקר שוק. אחרי סקר שוק תוכלו לדעת טוב יותר האם המחיר שקיבלתם מחברה מסוימת שווה את העטים שהיא מספקת לכם או לא. לא תמיד כדאי לבחור באפשרות הזולה יותר ולא רק בגלל שבדרך כלל יתקבלו עטים זולים ופחות עמידים, אלא בגלל שלא תמיד מדובר בחברות אמינות, ולעתים זמן האספקה יהיה ארוך במיוחד.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן