כמה עולה לעבוד עם מפיק אירועים צמוד באירוע

ניקיון משרדים

שגרת העבודה של מפיק אירועים

מפיק אירועים הוא בדיוק מהאנשים שבאים לעשות סדר למי שצריך כזה. באירוע גדול שיכול להיות חתונה או אירוע עצום של חברה גדולה יש צורך בהכנות מסודרות מבלי ללכת לאיבוד. גם האנשים הכי מסודרים לא יצליחו לעמוד במשימה בצורה מושלמת בטח כשיש להם הרבה דברים אחרים על הראש כמו למשל עבודה או משפחה. השאיפה של אנשים לקבל אירוע מושלם וגם לפתוח את הרעיונות שלהם לעוד אפשרויות נותן לכולם דרך אחת ישר למפיקי האירועים. מפיק אירועים הוא בעל מקצוע שיודע בדיוק איך לעשות את ההפקות הכי טובות שחשבתם עליהם ולא ידעתם איך להוציא לפועל.

מה עושה מפיק אירועים?

העבודה של מפיק אירועים היא תחילה לשמוע את מה שיש ללקוח להגיד. לקוחות רבים באים עם תכנית מסוימת אך לא יודעים כיצד להוציא אותה לפועל. התפקיד של מפיק אירועים היא לספר ללקוח הכול על ההפקה עצמה שמיועדת, באיזה קונספט כדאי לנקוט, האם הרעיון מומלץ, באלו כלים אפשר להשתמש ומה המחיר המוערך של הפקה כזאת.

הפקת אירועים יכולה להיות בגן אירועים במרכז או באולם אירועים ומפיק טוב יודע למצות את המקסימום מהמקום. בגן אירועים יש אווירה מעט שונה בגלל הפתיחות ובאולם אירועים התפאורה יכולה להיות מעט שונה. מפיק אירועים אחראי על החופה ועל הכניסה של בני הזוג כולל קבלת הפנים שהם רוצים לעשות למוזמנים שלהם והוא יכול לפתור את כל הבעיות במקצועיות תוך שהוא מכיר בעלי מקצוע רבים אחרים וספקים שונים.

כמה עולה מפיק אירועים?

כמו בכל תחום גם בתחום הפקת האירועים ניתן למצוא מפיק אירועים מוכר ויקר יותר לצד מפיקי אירועים אחרים שייקחו מחיר נמוך יותר. הפקת אירועים היא עבודה קשה מאוד שמצריכה עבודה מסביב לשעון ולא עבודה כמו שאנחנו מכירים מתשע ועד חמש והמחירים שלה משתנים לפי גודל האירוע וההפקה הנדרשת. מפיק אירועים לערב אחד יכול לעלות בין אלף לשלושת אלפים שקלים כאשר אם תרצו הפקה גדולה יותר יכול להיות שהמחיר יתייקר הרבה יותר. ישנם מפיקי אירועים נחשבים מאוד בארץ שלוקחים אפילו סכומים כפולים ומשולשים מסכום זה.

מה ההבדל בין מפיק אירועים למפיק אירועים צמוד?

אם אתם מתכננים בגן אירועים אירוע לאלפיים איש, גן אירועים גדול מאוד שסגרתם במיוחד לכל מטרה, יכול להיות שמפיק אירועים בלבד לא יעזור לכם הרבה ואתם תצטרכו שהמפיק יהיה צמוד אליכם ביום האירוע. כשיש הרבה הפקה לארגן חשוב מאוד שהמפיק יהיה נוכח באירוע ויסדר את כל לוח הזמנים שצריך לעבוד, שיהיה שם כדי לפתור תקלות כשהם מגיעות ושהלקוח של האירוע יוכל להיות רגוע שיש עם מי לדבר. ההבדל במחיר יכול להיות גדול ובדרך כלל הוא מגיע עד כמעט מפי שניים מהמחיר הרגיל כך שהפקה שעלתה שלושת אלפים יכולה לעלות מעל חמשת אלפים שקלים.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן