כמה עולה לעבור משרד?

כמה עולה להעביר משרד?

לעבור משרד זו לא משימה כל כך פשוטה, וצריך לדעת לתכנן אותה נכון עם שירות מקצועי בתחום

מעבר משרד הוא סיטואציה שרבים מאתנו לא חווים כלל, ומי מאתנו שבכל זאת חווה אותה לא תמיד יודע איך להתמודד איתה בצורה הטובה ביותר. בתור התחלה, חשוב להבין שלא לכל משרד יש את אותו האופי וכתוצאה מכך לא לכל משרד יש את אותם המאפיינים שנחוצים לו במהלך ההובלה. בשביל להיות בטוחים שהמשרד שלנו עובר בצורה החלקה והאיכותית ביותר למיקום החדש שלו, אפילו אם מדובר במעבר של קומה באותו הבניין, אנחנו צריכים שירות מקצועי שמתמחה בהובלת משרדים. באמצעות שירות מקצועי שכזה אנחנו נהיה בטוחים שכל החפצים והמסמכים החשובים לנו עוברים בצורה הבטוחה ביותר ושנגיע למשרד החדש מוכנים לעבודה. את זה נעשה רק עם תכנון איכותי של שירות מקצועי בתחום, וכעת נבין כמה שירות שכזה יעלה לנו.

כמה עולה הובלת משרדים? מחירון בסיסי על פי היקף השירותים הנחוץ לכם

  • כמו בכל סוג אחר של הובלה, המחיר של הובלת משרדים נגזר בצורה הישירה ביותר מגודל המשרד ומכמות החדרים שצריכים כמה עולה להעביר משרד?לעבור למשרד החדש. המחירון הבסיסי ביותר מציג לנו עלות בסיסית של כ-1,000 ₪ עד 1,200 ₪ בהובלה של משרד קטן של חדר אחד. הובלת משרד של שני חדרים תעלה לנו 1,500-2,500 ₪, והובלה של משרד שלושה חדרים ויותר תעלה לנו 2,000 ₪ לכל היותר ויכולה להגיע גם ל-4,000 ₪.
  • אלו היו המחירים הבסיסיים, אך חשוב להבין שישנן גם הוצאות נלוות למעבר משרד. אספקת קרטונים איכותיים לאריזת המסמכים והתיקים הרבים שלנו תעלה כ-250-300 ₪ עבור 50 יחידות, והובלה בבניינים ללא מעלית תוסיף לנו בערך 20% מעלות ההובלה כולה.

לעבור למשרד חדש בצורה החלקה ביותר 

למרות העלות הכרוכה בכך, שירות הובלת משרדים איכותי הוא שירות שעולה לנו כסף אבל שווה זהב. באמצעות שירות איכותי ומקצועי אנחנו נכנסים למשרד החדש שלנו עם מינימום קשיי הסתגלות, ויכולים לחזור לעבודה החשובה שלנו כבר ביום המעבר, שיתבצע בצורה הנוחה והמהירה ביותר שניתן.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן