כמה עולה לעצב מחדש סלון?

עיצוב דירות יוקרה

לא חייבים לחכות לשיפוץ יסודי של הבית כדי לעצב מחדש את הסלון. החלפת רהיטים, תליית וילונות ואפילו שינוי מקום בין הספה לכורסא יכולים לשנות לחלוטין את המראה של החדר הכי חשוב בבית.
כמו כן, העיצוב מחדש לא תמיד נובע משיקולים דקורטיביים. לעיתים קרובות הוא נעשה כתוצאה מצרכים חדשים, כמו למשל הצטרפות ילד נוסף למשפחה, כניסה לחיי זוגיות, מעבר דירה וכן הלאה. יחד עם זאת, בשביל לעצב מחדש את הסלון בתקציב נמוך צריך לדעת מה משפיע על המחיר.

אלו הגורמים העיקריים שקובעים כמה יעלה לעצב מחדש סלון ביתי:

 

א. כמות הרהיטים – ככל שיש בסלון יותר רהיטים, כך עלות השינוי תעלה ותגדל. היתרון הוא שמצד אחד ניתן להסתפק רק בהחלפת רהיטים ואין צורך בשבירת קירות או הרמת מרצפות, אך החיסרון הוא שלא תמיד מספיק לרכוש רהיטים חדשים כדי להשיג את מראה העיצוב הנדרש.

ב. סוג הוילונות – רוב בעלי הבתים מבינים את היתרונות של וילונות לסלון ומשתמשים בהם על מנת לעצב אותו מחדש. השאלה היא כמה חלונות יש בסלון וכמה וילונות חדשים צריך לתלות. בנוסף, יש פערי מחירים בין הוילונות עצמם. לצד וילון בד בסיסי שעולה כמה עשרות שקלים בלבד, קיימים דגמי וילונות במחירים של מאות שקלים למ"ר (כולל התאמה אישית והתקנה).

ג. טעם אישי – לכל אחד מאתנו יש טעם אחר וזה משפיע גם על התקציב. חלק מבעלי הבתים יכולים להסתפק בתליית מראה או תמונה כדי לרענן את המראה המסורתי של הסלון, בעוד אחרים לא יסתפקו בפחות מהחלפת ריצוף וצביעת קירות. זו גם הסיבה בגללה קשה להצביע באופן חד משמעי על העלות של לעצב מחדש סלון מחדש ואפשר רק לציין מחיר משוער.

לעצב מחדש סלון
טווח מחירים

סלון קטן של דירת 2 חדרים יכול לעבור עיצוב מחדש בתקציב של 1,500-3,000 ש"ח. סלון משפחתי ידרוש השקעה של 5,000 ש"ח לפחות לא כולל רהיטים נפרדים, בעוד סלון גדול כבר יכול לעבור תהליך עיצוב בהשקעה של כמה עשרות עד מאות אלפי שקלים.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן