כמה עולה לערוך קבלת פנים מרגשת באירוע

כשהיום הגדול מתקרב התכנונים עולים שלב

חתונה היא האירוע הכי מרגש שיכול להיות לנו במהלך החיים והתכנונים לחתונה ארוכים מאוד. ההכנות העצומות לחתונה מתחילות עם קביעת אולם האירועים ומשם יש מרתון גדול מאוד עד שכל המשימות מושלמות. בין היתר צריכים הזוג לבחור צלמים מתאימים, לבחור קונספט לחתונה, האם לרכוש גם צילום מגנטים, הזמנות מעוצבות, תסרוקת ושמלת כלה לכלה ועוד דברים רבים. אחד הדברים שהופכים את החתונה למעניינת ביותר ואולי אחד הרגעים הזכורים ביותר לכל המוזמנים היא הכניסה של החתן והכלה. באולם אירועים או בגן אירועים קבלת פנים מרגשת יכולה להיות יצירתית מאוד וכדאי להשקיע במחשבה בה.

מה זה אומר קבלת פנים מרגשת?

כשהאורחים שלכם מגיעים לחתונה הם צריכים להיכנס לאווירה. לאווירה של חתונה יש אווירה מיוחדת בעיקר כשמדובר בגן אירועים פסטורלי ופתוח תחת כיפת השמיים. קבלת פנים יכולה להיות קבלת פנים מכל הסוגים שיבחרו החתן והכלה למשל הצבת להקה או נגן פסנתר, הצבת רקדנים או כל דבר שהם יחשבו עליו. קבלת פנים נפוצה מאוד בחתונות בישראל וכמו כל דבר, אם בעבר היינו לראות זוגות ספורים משקיעים בה, היום הרף עולה מיום ליום.

כמה עולה קבלת פנים מרגשת?

  • בגן אירועים קבלת פנים מרגשת אמורה לעלות בדיוק אותו דבר כמו קבלת פנים באולם אירועים בתל אביב ואין הבדל בין המקומות. המחיר של קבלת הפנים משתנה בין מקום למקום וכל הפקת אירועים יכולה להציב את הרף שלה. כאן עולה חשיבותו של סקר שוק נכון שמעבר לכך שיציג לכם את כל האפשרויות שיש לכם הוא יספר גם כמה עולה כל דבר.
  • ככל שתשקיעו ביותר כוח אדם בקבלת הפנים כמו למשל הצבת להקה או מספר נגנים כך המחיר יהיה גבוה יותר. בגן אירועים קבלת פנים מרגשת נפוצה היא הצבת פסנתרן או כינור. פסנתרן לאירועים ניתן להשכיר במחיר של פחות מאלף שקלים כדי שינגן בערך שעתיים ואפשר למצוא מחיר נוח יותר. להקה תעלה כבר בין שלושת אלפים לעשרת אלפים שקלים ומאחרים לקבלת פנים יעלו הרבה פחות בתוספת של עד 300 שקלים בדרך כלל.

קבלת פנים יחד עם המשפחה

קבלת פנים מרגשת לא חייבת להיות כזו שעולה מאות או אלפי שקלים ומי שרוצה קבלת פנים מספיקה ומסורתית יכול פשוט להסתפק במשפחה שלו שתחכה בכניסה. שיטה זו נהוגה בישראל כבר שנים רבות ובכל פעם שאנחנו מגיעים לאירוע כלשהו אנחנו צריכים להגיד שלום ולברך את בני המשפחה ולא את החתן והכלה שכלל לא נמצאים לידנו. אם אתם רוצים לברר על קבלות פנים נוספות אפשר לברר זאת בקלות על ידי חברה להפקות אירועים או אפילו לשאול אולם או גן האירועים בעצמם ותקבלו תשובות מפורטות מאוד לגבי קבלות פנים שידועות לאלו שעוסקים בתחום.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן