כמה עולה לעשות עיצוב פנים לדירות יוקרה?

עיצוב דירות יוקרה

כמה עולה עיצוב פנים לדירות יוקרה?

שירותי עיצוב פנים לדירות יוקרה מחייבים הקפדה על תהליך עבודה נכון וניתנים על ידי אנשי מקצוע מובילים. עלות השירות נקבעת לפי פרמטרים ספציפיים וטווח המחירים נע סביב כמה אלפי שקלים

עיצוב פנים דירות יוקרה

המטרה העיקרית של עיצוב פנים לדירות יוקרה היא לנצל כל סנטימטר בחלל הדירה והבית. שירותי העיצוב מיועדים לכל סוגי הבתים, אך הם באים לידי ביטוי בעיקר בדירות יוקרה. בעזרת השירות של אנשי מקצוע ניתן לעצב את הדירה בסגנון אקלקטי, מסורתי, מודרני, רומנטי ועוד. יש מגוון רחב של סגנונות עיצוב ותפקידו של איש המקצוע הוא להפגיש בין צרכי הלקוח לבין מסגרת התקציב העומדת לרשותו. בנוסף, בדירות יוקרה האפשרויות אפילו רבות יותר היות והחלל גדול ומרווח.

התהליך בו מבצעים עיצוב פנים לדירות יוקרה חשוב לא פחות מהמחיר. לא כדאי לתאם שירותי עיצוב מאיש מקצוע שלא מקפיד על תהליך נכון. בשלב הראשון מנתחים את הצרכים והרצונות ובודקים מול הלקוח מה ישרת את המטרה שלו בצורה הטובה ביותר. בשלב השני מכינים תקציב לעיצוב פנים ורק בשלב השלישי עובדים על תכניות, רעיונות והדמיות. לאחר מכן מנסחים כתב כמויות ובו כל החומרים הדרושים לצרכי העיצוב, פונים לבעלי מקצוע כדי להגדיר תכניות עבודה ובוחרים את החומרים. התפקיד של מעצבי פנים כולל פיקוח על הפרויקט עד שהתכניות מקבלות ביטוי פיזי בדירה היוקרתית.

עיצוב פנים לדירות יוקרה

פרמטרים המשפיעים על המחיר

אלו הגורמים העיקריים שקובעים כמה עולה עיצוב פנים לדירות יוקרה:

א. פגישת ייעוץ – כל פגישת ייעוץ לפני תחילת העבודה והעיצוב מתומחרת בנפרד. העלות הממוצעת של פגישת ייעוץ היא 225-650 ש"ח לשעה, אולם יש להביא בחשבון כי בעבודה רצופה מול מעצב מסוים העלות צפויה לרדת.

ב. סוג החדר – מחירי העיצוב משתנים בהתאם לסוג ואופי החדרים. עיצוב לסלון של דירות יוקרה נחשב מורכב ומסובך יותר, לעומת עיצוב מטבחים או חדרי שינה. יש גם שירותי עיצוב המתמחים בחדרים רטובים, מקלחות, אמבטיה ושירותים. סוג החדר קובע את אופי העיצוב ואת עלותו. בעלי דירות יוקרה יכולים להחליט האם לתאם עיצוב ספציפי לאחד החדרים במהלך שיפוץ, או להזמין שירותי סטיילינג לכל הבית.

ג. הדמיה ושרטוט – יש בעלי בתים שמתחילים לבצע את העיצוב רק אחרי מספר מחזורים של הדמיה ושרטוט. כל שירות מן הסוג הזה כרוך בתוספת תשלום. העלות הראשונית של הדמיה ושרטוט היא 2,700-6,500 ש"ח לדירות יוקרה ולבתים פרטיים כאחד. לאחר מכן צפויה העלות לרדת לממוצע של 2,000-4,000 ש"ח.

ד. התאמת שירות אישי – לקוחות פרטיים יכולים לבחור מה לכלול במסגרת השירות ולשלם על כך בנפרד. השירותים הנפוצים הם בחירת תמונות ופסלים לדירה, עיצוב הסלון ועיצוב בגבס, שירותי אדריכלות לצד עיצוב פנים לדירות יוקרה ועוד.

עיצוב לדירות יוקרה

טווח מחירים

עיצוב פנים לחדר סטנדרטי יעלה 2,000-5,000 ש"ח, לעומת חדר גדול של דירה יוקרה בו העיצוב יעלה 4,000-7,000 ש"ח. המחיר לעיצוב הדירה כולה עומד בממוצע על 10,000-40,000 ש"ח, אך יש גם דירות יוקרה בהן העיצוב יכול לעלות 50,000 ש"ח ומעלה. יחד עם זאת, מומלץ להתחיל בפגישת ייעוץ לפני שחותמים על חוזה עבודה ולתאם ציפיות בין המעצב לבין הלקוח.

טווח המחירים הרחב מוכיח שבתחום של עיצוב דירות יוקרה הכל תלוי בעלות מול תועלת. השאלה היא לא כמה תשלמו על העיצוב, אלא מה תקבלו תמורתו. בדקו היטב האם התכנון מבוצע לפי השלבים המומלצים, קבלו חוות דעת מלקוחות קודמים ובקשו לראות תמונות של דירות מעוצבות קודמות. בנוסף, בררו מה כלול בפרויקט ועל מה תשלמו בנפרד.

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן