כמה עולה לעשות קעקוע?

קעקוע במחיר מבצעקעקוע הוא ציור גוף שנשאר איתנו כל החיים. בעזרת קעקוע ניתן להראות רגשות, להביע דעה או לציין אירוע מיוחד. קעקוע הוא פיתרון מצוין עבור מי שמחפש אחר חוויה מרגשת, מקורית ואישית. אפשר לעשות קעקוע כמעט בכל מקום בגוף ומבחינה תיאורטית אין הגבלה של גיל. 

מכוני קעקועים מנוסים מאפשרים ללקוחות לבחור מבין מגוון גדול מאוד של ציור, אלמנטים אסתטיים ושרטוטים. בנוסף, אפשר להגיע אל מכון קעקוע עם ציור עצמאי, ולבקש להעביר אותו באופן מקצועי אל הגוף.
לפני בחירת מכון קעקועים חשוב לבדוק את הרישיון של המקעקע ואת רמת ההיגיינה במקום. על המקעקע להשתמש במחט סטרילית, לחטא את הכלים אחרי כל עבודה, ולעקוב אחר זיהומים אפשריים.

מה המרכיבים המשפיעים על המחיר?

כל קעקוע מתומחר בצורה שונה אך עדיין ניתן למנות מספר מרכיבים משמעותיים המשפיעים על המחיר הסופי:
1. גודל – קעקוע גודל דורש עבודה של שעות רבות, ולכן המחיר גבוה בהתאם. לעומת זאת, קעקוע קטן בהיקף כף יד או למטה מזה יכול להיות מוכן בתוך פחות משעה. העלות של קעקוע נגזרת באופן ישיר מהגודל שלו ויש לברר זאת מראש.
2. צבעים – קעקוע צבעוני דורש מיומנות גבוהה מאוד, שימוש בכלים מתקדמים ובעיקר חומרי גלם יקרים. המחיר של קעקוע צבעוני עשוי להיות כפול ממחירו של קעקוע רגיל באותו גודל. למעשה, צבעי הקעקוע משפיעים על המחיר יותר מכל מרכיב אחר.
3. ייחודיות ומורכבות – גם כאן נדרשת בדיקה סובייקטיבית, אך באופן כללי המורכבות של הקעקוע נבדקת על ידי המקעקע עוד טרם תחילת העבודה. קעקוע עם המון פרטים קטנים או קעקוע עם אלמנטים ייחודיים יעלה יותר מקעקוע פשוט, המכיל מילים וציורים כלליים בלבד.
4. מיקום – יש מקומות בהם קשה יותר לעשות קעקוע. לצד שיקולי הגודל והמחיר, קעקוע קטן מאוד בתנוך האוזן יעלה יותר מאשר קעקוע דומה על הרגל או היד. המיקום מקשה על המקעקע, ודורש היכרות עם פיזור כלי הדם, הורידים וכדומה.

טווחי מחירים

קעקוע סטנדרטי לא צריך לעלות יותר מסכום של 100-500 ש"ח. קעקועים בתל אביב יקרים מקעקועים בפריפריה, וזאת בשל הביקוש, אך לא תמיד המכונים במרכז איכותיים, מנוסים ונקיים יותר מהמתחרים. מי שמעוניין בקעקוע צבעוני על הגב או במקומות בולטים אחרים יצטרך להיפרד בערך מסכום של 700-1,000 ש"ח, כולל הצביעה. לעומת זאת, מחירו של קעקוע גדול במיוחד יכול גם לחצות את סף ה-1,500-2,000 ₪, ואף ידרוש מספר ביקורים להשלמת העבודה.
סקירה זו של מחירים אינה מחייבת, ומומלץ מאוד להגיע אל מכון קעקועים על מנת לקבל הצעת מחיר מסודרת. מצד שני, איסוף מידע טרם הביקור במכון, היכרות עם המרכיבים השונים המשפיעים על המחיר, ובעיקר מערכת שיקולים נבונה תבטיח קעקוע מוצלח לשביעות המוחלטת של הלקוח.

אולי יעניין אותך לקרוא גם כמה עולה צניחה חופשית, כמה עולה כרטיס לסרט

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן