כמה עולה לרכוש ארון יד שניה?

הריהוט הכי חשוב בחדר

הבית שלנו מורכב מכל כך הרבה פריטים והשקעה בכל אחד מהם צריכה להיות פרטית וייחודית. לצד הסלון המעוצב שקנינו חשוב להשקיע במטבח פרקטי ונוח, בשידה לטלוויזיה שתהיה נוחה ומתאימה וגם בחדר הילדים צריך להשקיע לא מעט. אם יש רהיט אחד שאנחנו נוטים לזלזל בו ולמרות שהוא גדול מאוד להתייחס אליו בתור מובן מאליו הוא הארון. הארון הוא אחד הרהיטים הכי גדולים שיש בבית ואנחנו נוטים לחשוב תמיד שהרכישה שלו הכרחית במחירים שיכולים להגיע מעל אלפיים שקלים בקלות למרות שהדבר אינו נכון. ארון הוא פריט הכרחי בכל בית וניתן להשיג אותו במחירים הרבה יותר זולים.

עלות רכישת הארון יד שניה

  • אמנם ארון הוא אחד מפריטי הריהוט השמישים ביותר אך כשמנסים להיזכר באופן השימוש בו מבינים שאין שום סיבה שהוא ייהרס. הארון אינו נשחק עם הזמן בצורה קיצונית ולא כמו סלון שיכול להתלכלך או מיטה שהקפיצים שלה יכולים להיהרס, הארון נשאר חזק ויציב לאורך שנים רבות. ארון יד שניה יכול להיות פתרון נהדר וארונות יד שניה מגיעים במחירים הרבה יותר נוחים לכל אחד.
  • ארונות יד שניה עולים בין 100 שקלים ועד אלף שקלים. נדיר מאוד למצוא ארון יד שניה מעל אלף שקלים אך כמובן אם יימכר ארון משומר מאוד ויקר יחסית המחיר שלו יכול לעבור את הרף הזה. בדרך כלל ארונות יד שניה עולים מחירים נוחים יותר של כמה מאות אך חשוב לזכור שלכל אלו צריך להוסיף הובלה והרכבה כיוון שאתם לא רוכשים אותם מהחנות.
  • ההובלה וההתקנה של הארון אצלכם כשאתם רוכשים אותו יד שניה יכולה להתבצע על ידי חברת הובלות שנותנת את השירותים האלו. גם עם התשלום לחברת הובלות על הפירוק, ההובלה וההרכבה מחדש של הארון יכולה להיות זולה משמעותית מארון חדש כאשר המוצר שאתם מקבלים הוא כמעט אותו מוצר.

איך משיגים ארונות יד שניה?

רשת האינטרנט מלאה בכל מיני הצעות מחיר על פריטים שאנשים מנסים למכור. ארונות יד שניה כמו כל פריט ריהוט אפשרי אפשר למצוא בתארים כמו יד 2 או אפילו דרך הרשתות החברתיות, כי לכל אחד מאתנו יש איזה חבר שעובר דירה ומחפש למכור את הארון שלו. המחיר של ארונות משתנה מאוד בהתאם גם לסוג הארון כיוון שיש ארונות קטנים לצד ארונות הזזה גדולים. ארונות יד שניה קטנים יותר כמו שיש לסטודנטים רבים יכולים להיות נישאים די בקלות ברכב פרטי וכך תוכלו גם להרכיב אותם לבד.

לבחור את הארון נכון

כשבוחרים ארון יד שניה חייבים לבצע בחירה נכונה. אסור לבחור ארון רק בגלל שיש לו מחיר אטרקטיבי. הארון חייב להיות ברמת שימור גבוה כדי שהוא לא יעשה לכם בעיות בעתיד הקרוב מאוד. חשוב לבדוק את הציפוי של הארון וכמובן רמת איכות החומרים מהם הוא עשוי. אם יש עליו שריטות או קילופי צבע יכול להיות שעבר זמנו כמו גם אם הצירים אינם חזקים והורדו מספר פעמים חזרה.

 

מאמרים מומלצים

דילוג לתוכן